Skip to main content

Heb thuis een Odido glasvezel verbinding en een mobiele Odido verbinding.

Vorig jaar ben ik een week naar Duitsland geweest. Wifi aansluiten op de samsung tablet (S8) en Samsung mobiel (A53) was geen probleem en deed het probleemloos. Odido online TV App kreeg ik niet aan de praat. Ik kon inloggen en een zender kiezen, maar kreeg alleen maar een foutmelding. (414999)

Ben nu weer in Duitsland in een andere plaats en ook daar krijg ik Odido online TV App niet aan de praat.
Op de laptop werkt de Odido TV via chrome wel.! Wanneer ik op de Samsung Tablet via chrome inlog op de Odido site dan werkt de TV prima, ook in Duitland.

Vorig jaar een week daarvoor in Oostenrijk geweest en Odido online TV App was geen enkel probleem. Ging goed.

In Nederland zijn geen problemen met Odido online TV App

Als ik in Duitsland een Odido (hotspot) verbinding maak met mijn mobiel dan is er ook geen enkel probleem En is er een prima verbinding.

Wanneer ik met de KPN TV App verbinding maak, waar dan ook, dan is er geen enkel probleem en kan ik alles bekijken.

Iemand enig idee waarom mijn Odido online TV App in Duitsland op Wifi niet werkt? Wifi verbindingen zijn altijd beveiligd.

Hoi @Marcel22, fijn dat je dit probleem op de kaart zit, ik zie je graag overal genieten van de Odido online TV App! Top dat je het ook kon testen via een browser. Maak je gebruik van een VPN? Begrijp ik het goed dat je mobiel niet via je mobiele data de app kan gebruiken, maar je tablet wel via de hotspot van de telefoon?

Ik ben benieuwd, ik open graag een onderzoek voor je zodat je ook in Duitsland kan genieten!

Ik maak geen gebruik van VPN.

Als ik de mobiele data aanzet dan kan  ik zowel op mijn tablet als mijn mobiele telefoon de odido tv app wel gebruiken.

Hoi @Marcel22, goed om te weten! Heb je de app daar ook eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag onderstaande informatie voor beide apparaten:

• Merk apparaat
  • Type apparaat (Voorbeeld: iPhone X], iPad X], iPod etc. (vergeet versienummer / toevoeging niet) of Samsung Galaxy S7, Lenovo Tab, HTC one )
  • iOS of Android versie
  • Wanneer crasht de app? (welke handelingen voer je uit)
  • Welke melding krijg je te zien? 
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen?

Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana

Reageer