Odido TV app voor Samsung Tizen

  • 21 May 2024
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Reputatie 3

Hoi, 

 

Ik heb twee vragen betreffende de Odido TV app voor Tizen (besturingssysteem Samsung TV): 

  1. Waarom moet je bij het allereerste gebruik eerst je pincode en daarna pas je klantnummer invullen? Als je als eerste je klantnummer invult en daarna je pincode dan wordt er niets weergegeven.
  2. Voor Android TV bestaat een Beta van de Odilo TV app. Bestaat er ook een Beta voor Tizen?

Bedankt! 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Michel281, leuk dat je nu gebruik maakt van de Odido TV App, dat is genieten! Ik kan deze vragen snel voor je beantwoorden. Allereerst is het de bedoeling dat je inderdaad eerst je klantnummer kan invullen, alleen zijn wij erachter gekomen dat dit niet op alle TV modellen lekker werkt. Dit punt staat op onze verbeterlijst en we zullen dit in de toekomst oplossen.

Als tweede hebben we voor elk ‘merk’ (als ik Android even een merk in plaats van een besturingssysteem mag noemen) maar één versie van de TV App, namelijk of een reguliere versie of een Beta versie. Het verschil zit 'm er vooral in dat verschillende ‘merken’ een verschillende implementatie van de TV App vereisen waardoor het stadium van de TV App verschilt per ‘merk.’

Bedankt voor je feedback, dat kan ik altijd waarderen, en ik wens je nog heel veel plezier toe met de TV App! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Michel281, leuk dat je nu gebruik maakt van de Odido TV App, dat is genieten! Ik kan deze vragen snel voor je beantwoorden. Allereerst is het de bedoeling dat je inderdaad eerst je klantnummer kan invullen, alleen zijn wij erachter gekomen dat dit niet op alle TV modellen lekker werkt. Dit punt staat op onze verbeterlijst en we zullen dit in de toekomst oplossen.

Als tweede hebben we voor elk ‘merk’ (als ik Android even een merk in plaats van een besturingssysteem mag noemen) maar één versie van de TV App, namelijk of een reguliere versie of een Beta versie. Het verschil zit 'm er vooral in dat verschillende ‘merken’ een verschillende implementatie van de TV App vereisen waardoor het stadium van de TV App verschilt per ‘merk.’

Bedankt voor je feedback, dat kan ik altijd waarderen, en ik wens je nog heel veel plezier toe met de TV App! 😄

Reageer