Skip to main content

Beste,

 

Na wederom de app te hebben verwijderd en opnieuw te hebben geinstalleerd blijkt de huidige versie 2.0.3583 te zijn. Ik had gehoopt dat de dramatische performance van de app verbeterd zou zijn.

Helaas nog steeds zeer traag reactie (20 seconden freeze is heel normaal) en haperen wanneer een zender geselecteerd wordt. Soms vastlopers. Soms het geluid zeer vertraagd ten opzichte van het beeld. Soms een zeer lage resolutie.

De T- mobile app heeft altijd zonder problemen gewerkt. Samsung TV heeft het grootste marktaandeel in Nederland. Waarom worden Odido klanten als beta testers gebruikt door Odido? Is dit nu een voorbeeld van hoe Odido laat zien dat “het anders kan, menselijker”.

Je mag als klant toch verwachten dat een TV app probleemloos werkt op TVs van het meest verkochte TV merk.

 

Hoe kan ik de oude prima werkende T-mobile TV app weer installeren totdat Odido klaar is met beta testen?

 

 

Samsung TV QE75QN95BATXXH

Welkom op onze Community! @If-it-aint-broken-dont-fix-it 

Onlangs is er een update geweest voor Samsung TVs. Uiteraard testen wij ons product uitvoerige van te voren. Echter is er tijdens de uitrol toch gebleken dat dit nog niet helemaal goed werkt. Ik kan je verzekeren dat mijn collega’s van het TV Team druk bezig zijn om dit op te lossen. 

Ik heb jouw bevindingen in ieder geval gelijk doorgezet, zodat dit kan worden meegenomen in het onderzoek. Verder adviseer ik je om dit topic in de gaten te houden, hier wordt regelmatig een update geplaatst over de stand van zaken: Alles over de Odido TV app voor smart-tv's! | Odido community


@Teresa van Odido de vraag was hoe je de oude, prima werkende, T-Mobile TV-app weer terug kunt zetten. Het topic waar je naar verwijst geeft daar ook geen antwoord op, en er zijn heeeel veel gebruikers die juist daar in geinteresserd zijn.


@henkdeleeuw Dit kun je niet terugzetten, sorry. 

We doen ons best om de verbeteringen zo snel mogelijk toe te passen!


Reageer