Skip to main content

Op 20 februari 2024 werd een Odido App Update gelanceerd. Na installatie heb ik toen een melding gemaakt over het vastlopen van mijn Samsung TV (2018 model) met de titel ‘Nieuwe Odido TV App probleem’.

Ik ben benieuwd wat de status is van de TV App update, of er überhaupt een update is en of die (automatisch) heeft plaats gevonden. App versie van de update (20-02-2024) was:

Deze App versie is op mijn Samsung TV geïnstalleerd en werkt overigens tot volle tevredenheid;

En deze App versie in op mijn Philips TV geïnstalleerd:

 

@WilborII Goed dat je navraag doet over de status! De laatste update (van afgelopen week) voor Samsung modellen uit het jaar 2018, zijn mijn collega’s van het TV Team nog druk bezig om de bug te fixen. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het uiteraard meteen weten!


Mbt. de Samsung TV (2018) is duidelijk, is dus wachten op de update.

Maar… heeft de Philips TV (2022) wel de nieuwste update?


Mbt. de Samsung TV (2018) is duidelijk, is dus wachten op de update.

Maar… heeft de Philips TV (2022) wel de nieuwste update?

 

@WilborII Daar ga ik morgen gelijk voor je achteraan! 


Reageer