Skip to main content

Odido tv app tijd incorrect

  • 12 July 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Goedenavond,

 

De tijd in de Odido tv app is niet correct waardoor de tv-gids ook niet synchroon loopt. Ik lees op de community al meerdere topics met dit probleem maar ik zie hierin geen oplossing. Het gaat om een Samsung TV. Het herstarten van de applicatie heeft geen effect,

 

Gr, Max

4 reacties

Reputatie 3

Goedenavond,

 

De tijd in de Odido tv app is niet correct waardoor de tv-gids ook niet synchroon loopt. Ik lees op de community al meerdere topics met dit probleem maar ik zie hierin geen oplossing. Het gaat om een Samsung TV. Het herstarten van de applicatie heeft geen effect,

 

Gr, Max

Cache legen?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @MaxB1900, ik wil dit graag voor je oplossen! Heb je de app al eens verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd? Dit zorgt vaak voor verbetering! Groetjes, Ishana

Goedenavond,

 

De tijd in de Odido tv app is niet correct waardoor de tv-gids ook niet synchroon loopt. Ik lees op de community al meerdere topics met dit probleem maar ik zie hierin geen oplossing. Het gaat om een Samsung TV. Het herstarten van de applicatie heeft geen effect,

 

Gr, Max

Cache legen?

 

Hoe doe ik dit @toetsie?

 

Hoi @MaxB1900, ik wil dit graag voor je oplossen! Heb je de app al eens verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd? Dit zorgt vaak voor verbetering! Groetjes, Ishana

 

Dit heb ik gedaan en heeft het probleem niet verholpen, de tijd blijft nog steeds verkeerd staan.

Reputatie 7
Badge

@MaxB1900 zou je willen controleren of de ingestelde tijd op jouw smart-tv op ‘automatisch’ staat. Meestal komt dit probleem doordat de tijd handmatig op een andere tijd (dan de huidige tijd) ingesteld staat. Mocht de tijd op ‘automatisch’ staan, zou je dan de volgende informatie willen delen:

  • Wat is het modelnummer van je Samsung smart-tv?
  • Ervaar je dit probleem altijd? Of alleen wanneer je de app een keer gebruikt hebt en tussentijds een andere hebt gebruikt?
  • Ervaar je dit probleem ook als de smart-tv een tijd van het stroom is geweest?

Reageer