Beantwoord

Odido tv app start niet

  • 1 January 2024
  • 9 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 4

Op mijn nieuwe Lenovo P11 pro kan de odido tv app niet gestart worden. Tablet draait op Android 13. App start op en stopt direct. Zeer waardeloos dit. Zal wel niet opgelost kunnen worden voorlopige weer denk ik?

icon

Beste antwoord door robbietobbie 5 January 2024, 18:26

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @robbietobbie, goed dat je dit laat weten! Dit gaan we fiksen en uiteraard doen we dat zo snel mogelijk. Ik begrijp dat de app wilt opstarten en daarna weer stopt. Ik start direct met wat vragen:

  • Heb je de app al eens opnieuw gedownload? Het verwijderen en opnieuw downloaden van de app kan goed de oplossing zijn.
  • Heb je de app proberen te starten wanneer je met een ander wifi netwerk verbonden bent? Als er geen ander wifi netwerk is om te testen, gebruik dan eens een hotspot van een mobiel apparaat. Wat is hier de uitkomst van?
  • Werkt de app wel goed op een ander apparaat zoals een mobiele telefoon?
  • Wat doet de app exact als hij stopt? Sluit hij zichzelf af, krijg je een zwart scherm? Beschrijf het mij zo duidelijk mogelijk!
     

Super bedankt voor de moeite en antwoorden. Tot snel!

Reputatie 4

De app stopt direct. Op telefoon werkt hij wel, maar daar kan ik niet testen met Android 13. Op ouder type Lenovo tablet met zelfde wifi netwerk werkt de app prima. Ook die draait niet op Android 13. Gelet op de vele andere meldingen van andere gebruikers (ook zij melden het gebruik van Android 13), zit daar het probleem. Dus voorlopig zal ik dus moeten afzien van het gebruik van die app, tot jullie dit hebben opgelost. 

Reputatie 7
Badge +6

@robbietobbie Ik lees meer verhalen over Lenovo en streamingapps die niet werken. Kun je de app DRM Info eens installeren en screenshots ervan hier plaatsen? Mogelijk ligt het aan de beveiliging van de streams dat de app het niet doet.

Reputatie 4

Geen idee over welke rechten dit zou moeten gaan, maar hierbij de schermafbeelding van DRM info dan.

 

Reputatie 4

Mea culpa, lijkt het. Om zeker te zijn dat het toch niet aan de Lenovo tablet lag, heb ik deze weer teruggezet via een factory reset en laten vervangen door een nieuwe. En ja hoor, alles werkt zonder haperingen. Zowel voor als na de update van Android 13.

 

Dus deze melding mag worden gesloten. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @robbietobbie, fijn dat het verholpen is! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hi, ik heb ook een Lenovo p11 waar de odido tv app niet op werkt. Is er al een oplossing voor ipv alles resetten? Daar wordt ik niet blij van?

Met vriendelijke groeten,

Mats

Reputatie 7
Badge

Hi, ik heb ook een Lenovo p11 waar de odido tv app niet op werkt. Is er al een oplossing voor ipv alles resetten? Daar wordt ik niet blij van?

Met vriendelijke groeten,

Mats

@Kostniets tot nu toe hebben de meeste gebruikers van een Lenovo tab dit kunnen oplossen door de tablet bij te werken naar de nieuwste versie van Android. Heb je dit al geprobeerd?

Hi, ik heb ook een Lenovo p11 waar de odido tv app niet op werkt. Is er al een oplossing voor ipv alles resetten? Daar wordt ik niet blij van?

Met vriendelijke groeten,

Mats

@Kostniets tot nu toe hebben de meeste gebruikers van een Lenovo tab dit kunnen oplossen door de tablet bij te werken naar de nieuwste versie van Android. Heb je dit al geprobeerd?

Ja, die staat erop. Maar werkt nog steeds niet. De app van odido is ook geupdate maar het werkt nog steeds niet. Wie heeft er nog tips?

 

Reageer