Skip to main content

Goedemiddag, 

al enige tijd heb ik last van continu ondertiteling bij het kijken van Odido app op mijn mobiele telefoon (iPhone). Ik krijg de ondertiteling niet uitgeschakeld. Als ik Odido TV via internet kijk op mijn PC en/of de app gebruik op televisie is dit niet van toepassing.

Bij de instellingen van de app heb ik geen audio/ondertiteling optie voor in- of uitschakelen en hoop dat iemand mij kan helpen.

Hi @Niels90, ik help je hier graag mee verder! Op de iPhone zijn de instellingen beschikbaar als je een programma in volledig scherm kijkt. Je ziet dan rechts onderin een schuifbalkjes symbool staan, waar je ook de ondertiteling aan of uit kan zetten. Zie je deze knop niet staan in de app of staat er helemaal geen optie voor ondertiteling tussen? Zou je in dat geval een screenshot kunnen sturen van wat je precies ziet staan? Dan kan ik hier verder naar kijken voor je! 

Hi @Niels90, ik help je hier graag mee verder! Op de iPhone zijn de instellingen beschikbaar als je een programma in volledig scherm kijkt. Je ziet dan rechts onderin een schuifbalkjes symbool staan, waar je ook de ondertiteling aan of uit kan zetten. Zie je deze knop niet staan in de app of staat er helemaal geen optie voor ondertiteling tussen? Zou je in dat geval een screenshot kunnen sturen van wat je precies ziet staan? Dan kan ik hier verder naar kijken voor je! 

Hi @Nora van Odido, wat een top oplossing. Dit is precies wat ik zocht. Bedankt, het is eindelijk weg! 

Reageer