Skip to main content

odido tv app op Samsung TV is vandaag na update heel slecht geworden

  • 26 February 2024
  • 77 reacties
  • 2512 Bekeken

Hallo,

Ik heb een samsung tv uit 2022. App van t-mobile/ odido heeft tot gisteren prima gewerkt. Blijkbaar vandaag update gehad. Nu is alles slecht.

Als ik van zender wissel dan moet ik 4 seconden wachten totdat het beeld weer met horten en stoten tot leven komt.

Mijn samsung tv is model:

QE65Q75BATXXN

Graag maken of anders oude app terug zetten.

Een update moet verbetering geven en het niet slechter maken.

Ik hoop op een oplossing. 

 

77 reacties

Nou ,ben ik de hele ochtend bezig met die toestanden van tv ..internet ....wifi dit krijg continu te zien als ik over zap en geloof me ik heb alle stappen doorlopen geen resultaat....

Op onze telefoons krijgen we regelmatig deze melding

We hebben glasvezel...........het lijkt wel een inbelmodem.....

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sebregts , ik heb een lijnmeting voor je uitgevoerd maar ik zie hier geen gekke dingen in terug. Voor de tv op welke smart tv ervaar je dit precies? En op welke band heb je de wifi op de tv aangesloten, is dit de 2.4GHz of de 5GHz? Of heb je deze bekabeld aangesloten? Mocht het bekabeld zijn, zou je dan een andere LAN-poort op het modem willen testen en kijken of dit beter werkt?

Voor je mobiel, als je deze melding krijgt, verbreekt dan ook het wifinetwerk? Of zie je dan in de instellingen staan ‘ Verbonden, maar geen internet’? Merk je dit verder ook op bepaalde momenten wanneer het vaak voorkomt? Dan kunnen we dit verder uitzoeken. 

Reageer