Ook hier geen verbetering
samsung tv: Q75AA 65 TV
@Chriscross76 @eric.hekelaar @Sebregts @henkka @Marcvsamsung @Roos90 @gleuvenier,
De update is inmiddels teruggedraaid op de meeste modellen, ervaren jullie dit ook zo? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag het modelnummer van de TV. Op dit moment zijn de juiste experts niet aanwezig, maar ik zal maandag gelijk navraag doen naar de status. Alvast super bedankt voor jullie geduld!
@Jan A. Goed dat je aan de bel trekt! Ik raad je aan om jouw bevindingen in dit topic te plaatsen: Alles over de Odido Online TV App voor LG TV (bèta-versie)! | Odido community. Zo blijft alles overzichtelijk en kunnen we je het beste helpen.
65q74b
Ik heb trouwens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en tv helemaal uitgezet en opnieuw aangezet. Geen resultaat. Ik heb internet op de tv via een LAN kabel
Wij hebben hetzelfde gedaan, maar ook geen resultaat
Alle topics rondom dit verhaal worden al de hele dag genegeerd ook. Erg jammer!
Ook bij deze is de oude app niet terug.
QE55QN95AATXXH
Ook hier exact zelfde issue met Samsung tv en update van App.
Hoop op spoedige oplossing. Tot nu toe nog altijd geen verschil.
mvg Ruud
Hallo,
Ik heb een samsung tv uit 2022. App van t-mobile/ odido heeft totg gisteren prima gewerkt. Blijkbaar vandaag update gehad. Nu is alles slecht.
Als ik van zender wissel dan moet ik 4 seconden wachten totdat het beeld weer met horten en stoten tot leven komt.
Mijn samsung tv is model:
QE65Q75BATXXN
Graag maken of anders oude app terug zetten.
Een update moet verbetering geven en het niet slechter maken.
Ik hoop op een oplossing.
Yes! De oude update is hier terug gezet, alles werkt weer naar behoren thx!
Ik wou even melden dat ik ook net een update heb ontvangen en alles werkt weer perfect.
Het heeft 1 week geduurd maar is gelukkig opgelost.
In ieder geval bedankt en graag de volgende update heeeeeel goed testen.
Die update had ik vandaag ook alles leek goed te werken, tot dat ik de tv uit had gezet en deze avond weer aan het blijft een drama ene moment goed daarna loopt alles in het zwart ..dan duurt het minuten tussen de ene zender naar de andere.
Bij ons is de app ook weer terug bij het oude.
Mijn vrouw is er blij mee, dus ik ook!
Hier ook gelukkig voor nu de oude app weer terug. Was wel tevreden over de nieuwe app dus hoop dat bug snel is opgelost en jullie hem probleemloos kunnen uitrollen.
Krijg de melding u moet u apparaat herstarten omdat odido app in standby modus heeft gestaan iedere keer dat ik mijn tv uit hebt gezet en later weer aan zet .
De tweede is dat het lang duurt voor de zenders tevoorschijn komen tijdens het zappen
Iemand die ook dit ervaart graag hulp
Hi @Sebregts, kijk graag met je mee. Ik begrijp dat zappen lang duurt. Gaat dit om iedere zender of zijn er specifieke waarbij het langer duurt dan normaal? Welk merk/model heb jij?
Wat betreft je eerste punt (Krijg de melding u moet u apparaat herstarten omdat odido app in standby modus heeft gestaan iedere keer dat ik mijn tv uit hebt gezet en later weer aan zet) snap ik nog niet helemaal hoe en wat. Begrijp ik het goed en geeft onze app deze melding wanneer je televisie uit heeft gestaan? Of krijg je ergens anders deze melding? Alvast bedankt!
als de tv even uit heeft gestaan en opnieuw aanzet ,krijg ik de melding dat ik de( odido) app moet herstarten omdat deze in een standby modus heeft gestaan,dit gebeurt ook na het kijken van streaming diensten .
Als tweede zappen naar zenders duurt heel lang,blijft gewoon op Zwart beeld staan .
,ned 1,2,3 niet.
als de tv even uit heeft gestaan en opnieuw aanzet ,krijg ik de melding dat ik de( odido) app moet herstarten omdat deze in een standby modus heeft gestaan,dit gebeurt ook na het kijken van streaming diensten .
Als tweede zappen naar zenders duurt heel lang,blijft gewoon op Zwart beeld staan .
,ned 1,2,3 niet.
Ik herken hier precies dezelfde symptomen.
Krijg regelmatig die melding, (ja @Cheyenne van Odido, in de Odido app) en alle zenders behalve NPO blijven in het begin seconden lang zwart. Toen tijdje terug de app drastisch werd geüpdatet zag alles er veelbelovend uit, maar begonnen ook de problemen. Inmiddels is de hele app qua layout weer terug bij af, maar zijn de problemen gebleven. Zelfs mijn vriendin begint nu te klagen of we niet vast moeten gaan zoeken naar volgende provider (rond Jaarwisseling aangesloten, wat eigenlijk sept ‘23 had moeten zijn).
Toestel is QE65LS03BGUXXH
App draait ook op Chromecast 4K, daar gaat het iets beter, lijkt ook nog de ‘oude’ app op te draaien.
Beide bekabeld aangesloten.
Hi @Sebregts, het klopt dat je de app moet herstarten na dat je tv in standby geweest is. Dit komt omdat Samsung de apps niet in standby ververst, dan dien je dus de app te herstarten zodat de juiste content geladen wordt.
Over het zappen, zou je hier een filmpje van willen maken en door middel van een WeTransfer link, hier met ons willen delen? Dan kunnen we het doorzetten.
@NielsKanis, zou jij hier ook een filmpje van willen maken? Alvast bedankt!
We tranferlink waar vindt ik dat
Ook hier een ont-zet-tend trage app. Zapt voor geen meter. Terug naar het stenen tijdperk. Denk erover om naar een andere aanbieder over te stappen. Leest Odido überhaupt mee in dit forum, en doén ze ook wat met deze klachten? Of is het slechts een middel om klantproblemen weg te leiden uit de openbaarheid van social media? Ik zie dat meldingen tot al 8 maanden teruggaan en als je je klanten een beetje serieus neemt, dan had je dit probleem allang op de backlog van je ontwikkelteam gezet - en opgelost.
groet,
Fred Flintstone
@Trage App Goed dat je jouw probleem via deze weg meldt!
Uiteraard houden wij dit forum in de gaten en doen wij ons best om alles op te lossen. Ik kijk dan ook graag met je mee!
Wil je mij vertellen om welk type/model Samsung TV het gaat? Daarnaast ben ik benieuwd naar het bouwjaar.
Wil je mij ook de volgende informatie geven:
- Op welk besturingssysteem draait de TV?
- Wat is de software versie?
- Welke software versie van de Odido TV app gebruik je?
Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Samsung Q80 uit juni 2020. Geen oudje dus. Interactief, HD, de hele shizzle. Maar het gaat om de app, via internet. Het gaat niet om een mediabox, die willen we ook helemaal niet. Al onze andere apps werken perfect en snel. Maar die van Odido? Man man man.
Maar heel het forum staat vol met deze klacht. Wanneer komen jullie met een nieuwe app?
@Trage App Ik begrijp dat het om de Odido app gaat, vandaar mijn vragen. Ik wil dit namelijk graag voor je doorzetten naar onze technische dienst, maar daar heb ik wel de gevraagde gegevens voor nodig.
Daarnaast ben ik benieuwd wat je precies bedoeld met de app is traag. Doel je dan op de bediening van de app of ook echt dat er vertraging in het beeld zit bij TV kijken? Zo ja, is dit dan alleen bij Live TV of ook bij Terug Kijken en Opnemen?
Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen!
Trage app = als je zapt duurt het heel lang voordat de volgende zender verschijnt, alsof het systeem zo’n 10 sec vastloopt. Ik las al in jullie reacties op dezelfde klachten van ander klanten dat dit ‘normaal’ zou zijn, maar dat is echt rete irritant. Ik weet niet welke softwareversie, waar kan ik dat zien? En wat heb je verder nog nodig, ons klantnummer?
Hi @Trage App, zou je inderdaad je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken! Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345.
Vandaag weer de zelfde problemen,is al maanden zo er blijkt geen einde aan deze shit te komen ,trage zap gebeuren , meldingen trage wifi verbinding of netwerk onstabiliteit enz.....…
Nog twee maanden dan als de solimieter weg bij odido ...