Skip to main content

Hallo,

Ik heb een samsung tv uit 2022. App van t-mobile/ odido heeft tot gisteren prima gewerkt. Blijkbaar vandaag update gehad. Nu is alles slecht.

Als ik van zender wissel dan moet ik 4 seconden wachten totdat het beeld weer met horten en stoten tot leven komt.

Mijn samsung tv is model:

QE65Q75BATXXN

Graag maken of anders oude app terug zetten.

Een update moet verbetering geven en het niet slechter maken.

Ik hoop op een oplossing. 

 

Ik heb trouwens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en tv helemaal uitgezet en opnieuw aangezet. Geen resultaat. Ik heb internet op de tv via een LAN kabel


Ik heb dezelfde problemen sinds vamdaag. Elke zender hapert of wil geheel niet laden. Onze Samsung Q77 tv is rechtstreeks met een internetkabel anagesloten op de router.

Alles geprobeerd. Het moet snel worden opgelost want dit is ongelooflijk waardeloos.

 


Ik heb in dit zelfde probleem, wat waardeloos, elke keer na zappen slaat die vast


Heb sinds vrijdag internet en tv van Odido via glasvezel. Werkte tot en met gisteren goed en vandaag zelfde probleem wat anderen ook aangeven. Beeld hapert bij schakelen naar andere zender, heel irritant. Heb een samsung televisie van 1 jaar oud. Twijfel of ik wel had moeten overstappen. Hoop dat dit kan worden opgelost.… 


Zelfde probleem duurt lang of helemaal geen beeld

echt waardeloos

 


Mijn samsung is van 2022 begin toch wel spijt te krijgen van de overstap😔graag jullie reactie wanneer dit is opgelost


Ook wij ervaren deze problemen met Odido en onze smart Samsung tv  na de update. Ik snap niet dat een testteam dit niet bemerkt heeft, of wordt het testen overgelaten aan de gebruikers? Onder het motto: dan horen we wel wat er fout gaat en dan lossen we het wel een keer op. Onbegrijpelijk!!


All, hier vanmorgen ook de update gedaan op mijn Samsung tv van 2022. Opzich ziet de app er goed uit. MAar het zappen is rondom waardeloos. Of de zender komt helemaal niet op. Of na veel vertraging. Of zender komt op zonder geluid. Het valt mij op dat bij de buitenlandse zenders het beter gaat dan bij de Nederlandse. Maar gewoon niet te gebruiken in dit geval.

Ook app volledig verwijderd en opnieuw installatie gedaan, geen resultaat.


Misschien wordt het eens tijd om landelijke media te informeren, zodat Odido deze klachten serieus neemt en het probleem oplost. De huidige app kwaliteit is uitermate slecht.


Wat een puinzooi. Ook ik , Samsung TV 2022, ben volledig de weg kwijt in die kutapp en heb slecht functionerend zapp-gedrag (zie andere reacties bij dit thema). Hoe werken ‘favorieten’?? > je kunt niet meer ‘rondje zappen’, er is een hard begin en eind aan de lijst. En volgens mij moet je nu eerst naar de ‘Favorieten’ schakelen, is niet meer de default instelling.

Doodziek van, blij dat m'n contractperiode van een jaar voorbij is, ga snel op zoek naar een beter alternatief.


Het is echt ongelooflijk. Het enige wat Odido hierop antwoordt is dat ze het vervelend vinden dat zoveel mensen er last van hebben en dat ze het op een wensenlijstje zetten. Je zou verwachten dat ze het met 1e prioriteit oppakken. Wij zijn de klanten, wij betalen voor goede kwaliteit en niet voor de huidige puinzooi.


Hier sinds gisterenmiddag de zelfde problemen met Samsung tv uit 2022, een melding dat er apps geupdate kunnen worden, na deze update bleek de app van ODIDO te zijn geupdate waardoor het tv kijken behoorlijk moeizaam / irritant ging, bij kanaal wissel bleef beeld zwart of stilstaan, na paar keer op en neer te wisselen leek het wat soepeler te gaan maar viel hierna toch weer snel terug in eerder patroon. Een mogelijkheid om de oude app terug te zetten was niet mogelijk. Hopelijk wordt probleem snel verholpen zodat we weer zonder problemen tv kunnen kijken.


Het is een ramp. Zelfde probleem. Snel die oud app terug. Die had ook irritante problemen maar daar kon je door wat heen en weer zappen nog wel omheen.

 


Vraag mij af waar de reactie van Odido blijft. Onze problemen moet toch wel duidelijk zijn nu en mogen wel urgentie verwachten. Wij betalen nu voor een dienst die niet te bekijken valt.


Hallo, ik heb een smart Samsung tv, dus geen mediabox. Het kan helpen om de hele app te verwijderen en opnieuw te laden. Niet alle programma's, maar wel een paar reageren daar beter op. Verder als het programma waar je naar toe zapt  stil staat, wacht een moment tot de mededelingen onderin weg zijn, klik dan op Enter. Onderin het scherm komt dan een > te staan, klik hier op 1x of 2x en het programma start.

Hou je klantnummer en tv-code bij de hand, want na het opnieuw laden van de app moet je dit invullen.


Ja opnieuw installeren al gedaan en blijven workarounds. Odido had dit gewoon uivoeriger moeten testen. En nu zeker snel oplossen.


Je hebt gelijk, het blijven workarounds. Het probleem oplossen is inderdaad het beste.


Hier eenzelfde probleem met Samsung tv uit 2023 (QE55LS03B). App opnieuw installeren heeft niet gewerkt.


Hetzelfde hier. Soms vraag je je echt af of ze zo een app überhaupt wel testen...


Het is heel vervelend en ontzettend storend en moet ook zo snel mogelijk worden opgelost. Wanneer je de workaround uitvoert zoals beschreven, dan valt de ergernis misschien nog wel mee. Ik probeer er het beste van te maken, totdat het is opgelost of ik een andere provider heb.


Hier idem. Ben nog niet zo lang klant bij Odido Tv, weet ook niet of het lang gaat duren.


Geen last van! Mis ik iets? 
Sony en Samsung beide geen last. Maar wacht ik heb een koper aansluiting zou dat schelen?

 


Hier zelfde probleem op Samsung smart tv na update. 
waardeloze interface op je afstandsbediening, haperende beelden en zappen duurt een eeuwigheid 

maar 0,0 reactie van Odildo…

aan de telefoon wordt braaf het lijstje opgelezen wat op hun site staat. Heb je dus ook niks aan


De oude versie werkte kennelijk veel beter.
Maar als ik op de ervaringen met de update van de firmware van de T-56 router af mag gaan, zal vragen om terugzetten van de oude versie alleen met oorverdovende stilte beantwoord worden.
Sorry dat ik niet lief ben.
Ik ben boos, en zwaar teleurgesteld.
En het ergste is dat me dat langzamerhand niet meer verbaast.


Als ik zo de commentaren lees is er heel wat mis met Odido TV en zullen zij een groot aantal klanten kwijtraken, wanneer zij de kwaliteit van hun tv product niet verbeteren. Vervelend is ook hoe de klantenservice reageert, nl. bij iedereen hetzelfde:

Beschrijf het probleem, wat voor type tv enz.

Het huidige probleem is al sinds medio januari bekend, ook bij de medewerkster die op mijn klacht reageerde,  toch komt zij met opnieuw dezelfde vragen en dezelfde antwoorden als in haar reactie in januari. Wordt van een lijstje opgelezen hoe je klanten met vragen/klachten het beste afpoeiert?


Reageer