Skip to main content

Wij hebben een Samsung monitor met smart tv functionaliteiten gekocht om de odido app te kunnen gebruiken voor televisie. Na het installeren van de app op de Samsung monitor gebeurd er echter niks. Scherm is volledig zwart. 
 

Al meerdere malen de app verwijderd opnieuw geïnstalleerd. Tv uit en aan. Router herstart. Niks lijkt te werken. Vreemde is dat streaming vanaf telefoon via AirPlay naar de monitor toe ook niet werkt. Geluid wordt wel afgespeeld echter geen beeld.

heeft er iemand hiervoor een oplossing of gouden tip? 

Als je een PC monitor hebt gekocht, dan denk ik niet dat de TV app daarop werkt. Je zou wel via de aangesloten PC  de televisie via een webpagina kunnen bekijken. 


Als je een PC monitor hebt gekocht, dan denk ik niet dat de TV app daarop werkt. Je zou wel via de aangesloten PC  de televisie via een webpagina kunnen bekijken. 

Bedankt voor je reactie. Maar ik vind dan wel nogal vreemd dat odido hun app aanbied in de Android Samsung store. Zeker omdat apps als Netflix npo etc ook gewoon werken. 


@bergjonathan 

Jou Samsung draaid op besturingssysteem Tizen. (Heeft niks met Android te maken)

Jou Samsung is jonger dan 2018 dan zal het moeten werken.

Ook omdat je de app kan vinden op de Samsung.

Zou je eens de wifi verbinding kunnen controleren of dit optimaal is.

 


@bergjonathan

Jou Samsung draaid op besturingssysteem Tizen. (Heeft niks met Android te maken)

Jou Samsung is jonger dan 2018 dan zal het moeten werken.

Ook omdat je de app kan vinden op de Samsung.

Zou je eens de wifi verbinding kunnen controleren of dit optimaal is.

 

De tv al verbonden met ander wifi netwerk in de hoop dat het daaraan zou liggen. Dit werkte helaas ook niet. Internet snelheid zou voldoende moeten zijn aangezien anderen streaming apps zonder issues werken. 


Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als mij 

Heb ook een Samsung TV 2023 en de app is ook daar volledig zwart.


Hi @bergjonathan, welkom op onze Community!

Ik gok inderdaad dat het hetzelfde issue is wat @Marvin36 aangeeft. Zou je toevallig alle specificaties van de monitor kunnen doorsturen? We denken dat het aan een specifieke chipset ligt in bepaalde Samsung tv's. Dan zal ik dit euvel toevoegen aan het lopende incident. Alvast bedankt.


Hi @bergjonathan, welkom op onze Community!

Ik gok inderdaad dat het hetzelfde issue is wat @Marvin36 aangeeft. Zou je toevallig alle specificaties van de monitor kunnen doorsturen? We denken dat het aan een specifieke chipset ligt in bepaalde Samsung tv's. Dan zal ik dit euvel toevoegen aan het lopende incident. Alvast bedankt.

Oké, enig idee hoe snel dit opgepakt gaat worden? 
voor specificaties zie de volgende link: Specificaties


Hey @bergjonathan, dit speelt al een paar weken en het is lastig te reproduceren. Gelukkig heeft Samsung een tijdelijke fix gevonden en heeft dit doorgezet naar onze leverancier. Hopelijk kunnen zij dit snel implementeren! 


Hey @bergjonathan, dit speelt al een paar weken en het is lastig te reproduceren. Gelukkig heeft Samsung een tijdelijke fix gevonden en heeft dit doorgezet naar onze leverancier. Hopelijk kunnen zij dit snel implementeren! 

Is er al een update over bovenstaand? 


Goedemorgen, is er al een datum bekend dat de fix wordt geïnstalleerd? Het is nu al tijden onwerkbaar op deze Samsung.


Hey @bergjonathan, op dit moment heb ik nog geen nieuwe update hierover. Zodra ik hier wat nieuws over heb zal ik het met jullie delen! 


@bergjonathan werkt het nu wel bij jou sinds de nieuwe update van gisteren?


Zojuist weer gecheckt. Het werkt nog steeds niet.

Ik vind het echt ongelofelijk hoe lang het duurt voordat productie issues opgelost worden door odido. Waar ligt de focus op van jullie development team? Lijkt mij toch dat je ervoor zorgt dat al je ondersteunde platformen altijd 100% horen te werken. 


Daar geef ik je wel gelijk in dit probleem is al 3 maanden zo maar er word wel een nieuwe update uitgebracht zonder enige fix voor dit probleem dat al langer bekend is. Wat ik heb vernomen is dat de app wel vernieuwd is. Hun prioriteit is waarschijnlijk daar op gezet. 


@bergjonathan @Marvin36 Ik ben het ook zeker met jullie eens dat dit al erg lang speelt. Wel zijn we samen ook met de leverancier nog bezig om dit op te lossen. Voor de wat oudere tv-modellen wordt de update als alles volgens planning loopt, komende week uitgebracht. Hierna volgen de nieuwere modellen zodra de testen goed zijn. Hopelijk fixt dit ook de issues met jullie modellen. Het onderzoek is in ieder geval nog gaande. 


De odido app werkt sinds vandaag weer op mijn toestel naar een update van samsung. Ter info


Reageer