Skip to main content

Achter mijn smart TV hangt een Google TV (Chromecast met OS versie 12 van Android TV). Ik heb de app ‘Odido TV’ geïnstalleerd en mijn klantnummer en pincode ingetoetst. Helaas krijg ik de melding dat de ingevoerde gegevens onjuist zijn. Ik vermoed dat ik niet de juiste app heb, maar een andere is niet beschikbaar. Op mijn iPad heb ik ook de app geïnstalleerd (het icoon is wel anders dan op Google TV) en daar werkt het feilloos. Wat doe ik verkeerd?

Hoi @samacon,

Welkom op de Community!

Korte vraag: is je abonnement al ingegaan?


Dankjewel. Nee het abonnement is nog niet ingegaan.

ik snap dus feitelijk wel dat ik dan nog geen gebruik zou kunnen maken van de diensten van Odido, maar…… voor mij vreemd dat ik op het ene device wel kan kijken en op het andere niet.

het is ook zeker geen halszaak, maar het leek me goed om bijtijds navraag te doen zodat we straks niet naar een zwart scherm zitten te staren 😬.


@samacon Maak je geen zorgen, als je abonnement is ingegaan, zal het ook werken op de Chromecast met Google TV. Het verschil is dat je deze app alleen mag gebruiken op een Odido-verbinding. De iPad-app is voor mobiele apparaten en mag je binnen de hele EU gebruiken. Ondanks de cryptische foutmelding zal het zeker gaan werken.


Reageer