Achter mijn smart TV hangt een Google TV (Chromecast met OS versie 12 van Android TV). Ik heb de app ‘Odido TV’ geïnstalleerd en mijn klantnummer en pincode ingetoetst. Helaas krijg ik de melding dat de ingevoerde gegevens onjuist zijn. Ik vermoed dat ik niet de juiste app heb, maar een andere is niet beschikbaar. Op mijn iPad heb ik ook de app geïnstalleerd (het icoon is wel anders dan op Google TV) en daar werkt het feilloos. Wat doe ik verkeerd?
Hoi
Welkom op de Community!
Korte vraag: is je abonnement al ingegaan?
Dankjewel. Nee het abonnement is nog niet ingegaan.
ik snap dus feitelijk wel dat ik dan nog geen gebruik zou kunnen maken van de diensten van Odido, maar…… voor mij vreemd dat ik op het ene device wel kan kijken en op het andere niet.
het is ook zeker geen halszaak, maar het leek me goed om bijtijds navraag te doen zodat we straks niet naar een zwart scherm zitten te staren .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.