Hi @Phaedrus., excuses voor de verlate reactie! Ik was gisteren vrij, maar ik heb inmiddels meer duidelijkheid gekregen over de LG TV. Het LG TV topic wordt begin volgende week ook geupdated, maar ik deel de uitkomst hieronder alvast met je. Mocht jouw LG TV niet deze chipsets hebben, dan zou de app wel zichtbaar moeten zijn. Wil je voor de zekerheid eens controleren of je LG TV wel de Nederlands LG Store heeft? Mocht jij ook een andere chipset hebben en is het nog niet zichtbaar in de Nederlandse LG Store, wil je me laten weten welke chipset je precies hebt? Dan zet ik dit ook door.
Einde ondersteuning WebOS 3.0 tot 3.4 (toestellen uit 2016)
We hebben geconstateerd dat deze modellen uit 2016 niet goed werken met onze app. Door het type versleuteling in combinatie met de streamingprofielen voor zenders waarop wij beveiliging moeten toepassen, wordt er te veel gevraagd van de rekenkracht van deze toestellen. Dit leidt tot haperend beeld of zelfs géén beeld. We kunnen de prestaties van deze toestellen i.c.m. de Odido TV app niet verder optimaliseren. We hebben daarom het besluit genomen te stoppen met de ondersteuning van deze modellen.
Status WebOS 3.5 tot 3.9 (toestellen uit 2017)
Door technische problemen met twee specifieke chipsets is de nieuwste versie van de Odido TV app niet beschikbaar voor WebOS 3.5 - 3.9. We proberen een nieuwe versie binnenkort uit te rollen, waarbij alleen specifieke chipsets (M2R en K3LP) zullen worden uitgesloten.
Ik had je graag ook eerder op de hoogte gesteld, maar de product owner was langer uit de running dan gehoopt. Vandaar dat het langer heeft geduurd voor ik een update voor je had. Ik snap uiteraard ook dat als je het te lang vindt duren, dat je graag de tv-dienst wilt opzeggen. Ik wil dit ook voor je in orde maken, mocht het met bovenstaande nog niet lukken om de app te gebruiken. Laat maar weten. We onderzoeken het in ieder geval graag verder mocht het toch niet kloppen en het ook impact heeft op de andere chipsets!