Skip to main content

Odido tv APP omgekeerd en draait niet

De Odido TV app draait niet mee met mijn tablet. Daardoor staat hij onderste boven als de tablet op zijn standaard staat.

Tablet Samsung TAB S6 Android 12

Uitgelichte reactie

14 maart 2025

Hey ​@WillemdeNie, welkom op onze Community!

Je moet natuurlijk wel normaal kunnen kijken op je tablet. Echter is dit vaak een foutje van de tablet zelf. Heb je niet toevallig het draaien van het scherm op slot gezet? Dat de app daardoor niet draait? Als dit niet het geval is kan je de app dan eens verwijderen en opnieuw downloaden? Ik zie graag een terugkoppeling tegemoet of dit geholpen heeft! 

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 14 maart 2025

Je moet natuurlijk wel normaal kunnen kijken op je tablet. Echter is dit vaak een foutje van de tablet zelf. Heb je niet toevallig het draaien van het scherm op slot gezet? Dat de app daardoor niet draait? Als dit niet het geval is kan je de app dan eens verwijderen en opnieuw downloaden? Ik zie graag een terugkoppeling tegemoet of dit geholpen heeft! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Suggesties uitgevoerd, maar het helpt niet

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 9 april 2025

​@WillemdeNie Super bedankt voor de genomen moeite. Ik wil natuurlijk dat je weer optimaal kan genieten van TV via je tablet. Ik zet dit euvel dan ook graag voor je door naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken en voor je oplossen. Komt goed! đŸ˜€

Wil je mij nog vertellen sinds wanneer je dit probleem ervaart? 

Ik mis ook nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel. Wil je dit nog toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje in dit topic als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 april 2025
Teresa van Odido schreef:

​@WillemdeNie Super bedankt voor de genomen moeite. Ik wil natuurlijk dat je weer optimaal kan genieten van TV via je tablet. Ik zet dit euvel dan ook graag voor je door naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken en voor je oplossen. Komt goed! đŸ˜€

Wil je mij nog vertellen sinds wanneer je dit probleem ervaart? 

Ik mis ook nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel. Wil je dit nog toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje in dit topic als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Profiel aangepast; het probleem deed zich direct voor sinds mijn aansluiting bij Odido

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen