Skip to main content

Odido tv app niet kunnen vinden

• 3 februari 2025
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb de philips ambilight ‘the one’ uit 2024 en ik probeer de odido tv app te downloaden voor op de tv maar de hele app kan ik nergens vinden. Ook niet als ik ga zoeken. Staat de app wel op de tv om te downloaden? Anders kan ik namelijk geen tv kijken

Uitgelichte reactie

4 februari 2025

Hi ​@Emmamirjam, welkom op onze Community!

Kan je eens controleren op welke regio de tv staat? Deze moet op NL staan. Als je hem Engels hebt ingesteld of op een andere regio/taal dan kan hij de app vaak niet vinden. 

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9041 reacties
  • 3 februari 2025

De TV app wordt door de fabrikant in de “app store” van de TV geplaatst. Waar het eventueel mis kan gaan is als de TV verkocht is in Nederland terwijl deze voor een andere markt bedoelt was. Check eens met de verkoper of hij iets van grijze import heeft gedaan? Staat een app als NPO start er bijvoorbeeld wel tussen?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025
eric schreef:

De TV app wordt door de fabrikant in de “app store” van de TV geplaatst. Waar het eventueel mis kan gaan is als de TV verkocht is in Nederland terwijl deze voor een andere markt bedoelt was. Check eens met de verkoper of hij iets van grijze import heeft gedaan? Staat een app als NPO start er bijvoorbeeld wel tussen?

De tv heb ik bij de mediamarkt gekocht dus het zou raar zijn als het grijze import is. NPO start vind ik ook nergens

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9041 reacties
  • 3 februari 2025

Dat geeft dus echt rode vlaggen... check maar eens met de Mediamarkt en geef aan dat je de NL apps niet ziet?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025
eric schreef:

Dat geeft dus echt rode vlaggen... check maar eens met de Mediamarkt en geef aan dat je de NL apps niet ziet?

Pathe thuis staat er wel op

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 4 februari 2025

Hi ​@Emmamirjam, welkom op onze Community!

Kan je eens controleren op welke regio de tv staat? Deze moet op NL staan. Als je hem Engels hebt ingesteld of op een andere regio/taal dan kan hij de app vaak niet vinden. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 februari 2025

De regio staat op NL

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 6 februari 2025

Hi ​@Emmamirjam, ik had graag willen helpen maar ik weet zeker dat het bij de TV moet liggen. De app moet gewoon beschikbaar zijn. Heb je al contact gehad met de Mediamarkt? Ik ben benieuwd wat zij aangeven. Hou ons op de hoogte!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen