Skip to main content
Antwoord

odido tv app na update niet werkbaar

• September 18, 2025
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Testen jullie de updates niet van te voren?

Na de update van de app, zijn de tv app buttons ACHTER de Android navigatie buttons gezet.

Hierdoor kan je geen van de buttons van de tv app gebruiken en is de tv app onbruikbaar geworden.

Zie het plaatje hieronder.

Dit soort knullige blunders is precies waarom veel mensen enorm afknappen en van providers wisselen.

Hoe kan dit uberhaubt gebeuren?

Willen jullie dit zo snel mogelijk weer corrigeren?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Anton1234, we hebben de oude versie tijdelijk teruggezet. Kan je de app verwijderen en opnieuw installeren? Dan krijg je de vorige versie weer: A.2.5.5.

Onze leverancier gaat de nieuwe versie verder onderzoeken zodat we dit kunnen oplossen!  

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 19, 2025

Hey ​@Anton1234, goed dat je dit hebt opgemerkt!

We zien inderdaad bij meerdere klanten dat dit speelt, dus ik kijk graag samen met jou wat hier aan de hand is en hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Om dit goed te onderzoeken, heb ik nog een paar vragen voor je:

• Welk type toestel gebruik je precies (merk en model)?

• Welke Android-versie draait je telefoon momenteel?

• Welke versie van de Odido Tv app staat er geïnstalleerd (kun je vinden in de Google Play Store bij de app → "Info")?

Als je deze gegevens met me deelt, dan kan ik dit samen met onze technische mensen verder nakijken.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hey ​@Anton1234, we hebben de oude versie tijdelijk teruggezet. Kan je de app verwijderen en opnieuw installeren? Dan krijg je de vorige versie weer: A.2.5.5.

Onze leverancier gaat de nieuwe versie verder onderzoeken zodat we dit kunnen oplossen!  

• heeft eerste post geplaatst
  • November 3, 2025

Tommie van odido

Ik zie geen vorige versie  als ik de app opnieuw download krijg ik gewoon dezelfde

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Anton1234, welke versie staat er nu gedownload op jouw apparaat? Dit check je in de app zelf binnen de instellingen, maar je ziet het vaak ook in jouw Play Store. Kan je mij dit laten weten? We hebben dit inderdaad opgelost, de balk is nu weg. Ik hoor ook graag om welk apparaat dit precies gaat, kan je mij het merk en modelnummer laten weten? Bedankt!