Skip to main content

Na een jaar gebruik te hebben gemaakt van de odido tv app moet deze nog altijd bij aanzetten herstart worden. Soms moet hierbij ook de tv uit/aan gezet worden.
De app is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd dus daar ligt het niet aan. 
Kunnen jullie dit probleem nu eens definitief oplossen? Met Ziggo nooit problemen gehad dus als jullie je klanten willen behouden moet er toch echt iets aan gedaan worden.
Ik heb een Samsung qe65q60 tv van 2019.

Ik hoor graag. 

Groet Aaldert Zoetermeer 

 

Hoi Aalbert,

 

dit is niet echt een probleem maar meer een wijze van werking. Ik heb dezelfde tv maar dan het 2023 model. De app moet je eerst zelf helemaal afsluiten alvorens je de tv uit zet. De tv gaat namelijk nooit helemaal uit, dus de app blijft dan op een soort pauze stand hangen op de achtergrond. Hierdoor raakt deze een beetje van slag en daarom moet je deze steeds opnieuw starten als je weer tv wilt kijken via de app.

 

Mvg,

 

Jasper


Hallo Jasper,
Bedankt voor je reactie.
Hoe sluit ik de odido / T-mobile app op de tv af?
Ik zie alleen de mogelijkheid om heb te verplaatsen of te verwijderen…
Hoor het graag.
Groet Aaldert 


Hallo Jasper,
Bedankt voor je reactie.
Hoe sluit ik de odido / T-mobile app op de tv af?
Ik zie alleen de mogelijkheid om heb te verplaatsen of te verwijderen…
Hoor het graag.
Groet Aaldert 

Hoi Aalbert,

 

Dit doe je door de terug knop ingedrukt te houden op je afstandsbediening als de app nog open staat. Ook kan je er 1 keer op drukken, wachten op het sluiten menu en dan afsluiten kiezen. Echter, ingedrukt houden is sneller.


Ahh top! Super bedankt.
Groet Aaldert 


Super mooi om te lezen, hoe je @AaldertVerhoeks hebt geholpen @JvStraaten, dank je wel! 😀


Reageer