Skip to main content

Ik zit al weken te wachten op de Odido TV app voor Samsung tizen! Eerst was de app niet te vinden en in de weken daarna bleef het de T-mobile tv app. Toen heette ie opeens Odido TV app, maar was gewoon in T-mobile huisstijl! Nu geeft de appstore de keuze voor de Odido tv app met zogenaamd de Odido huisstijl, echter na opnieuw installeren is het gewoon nog steeds de T-mobile tv app! Beeldkwaliteit is ook slechter geworden! Ik heb de router van het stroom gehaald ,aan en uit gezet. Mijn tv software is up to date. 

 

De nieuwe look & feel komt naar voren in een nieuwe versie van de app. Die is voor dit type besturingssysteem nog niet gemaakt of door Samsung in de store gezet. Is Tizen nog wel een besturingssysteem waarmee nieuwe tv's worden uitgerold? Of is het al end of life en levert Samsung alles met Android uit?


Blijkbaar kunt u niet lezen of heeft u de foto's niet goed bekeken. En Samsung draait alleen op tizen. Maar toch bedankt dat u de moeite heeft genomen om te reageren. Mvg M


Hoi @Macksku, heel erg bedankt voor het doorgeven! Ik wil dit graag laten nakijken. Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Welke afstandsbediening gebruik je?

-Wat is het merk van de tv?

-Welk type tv heb je? (bijv UHD50WLK, dit kun je achterop de tv vinden)

-Wat is het besturingssysteem (OS) van de tv? Dit is te vinden bij de instellingen van de tv (Let op: dus niet de app)

-Wat is de software versie?

-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana


One remote ( afstandsbediening)

Samsung QE65Q95T 

OS: Tizen 

Softwareversie 2501

Appversie: video msa v600r019c10lnd08-samsung-20221205-0563


One remote ( afstandsbediening)

Samsung QE65Q95T 

OS: Tizen 

Softwareversie 2501

Appversie: video msa v600r019c10lnd08-samsung-20221205-0563

@Ishana van Odido 


Hey @Macksku, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Voor een aantal tv merken, onder andere Samsung, is de app nog niet beschikbaar. Ik denk dat alleen de naam vervroegd veranderd is. We zijn druk bezig om ook de nieuwe uitstraling zo snel mogelijk beschikbaar te stellen voor jullie.

 


Je zegt elke keer wat anders? Eerst was ie een paar weken geleden beschikbaar en nu opeens niet? En odido adverteerd met het feit dat de Odido tv app voor Samsung televisies vanaf het bouwjaar 2018 beschikbaar is, echter de door je genoemde niet/wel app geeft aan vanaf het bouwjaar 2019!?


 


@Macksku de app zal snel beschikbaar worden voor Samsung tv's. Ook mensen met een tv van FireTV of LG SmartTV zijn op de Odido TV App aan het wachten. De build is al een tijd ingediend, echter duurt het langer voordat hij daadwerkelijk in de store staat. Excuses voor de lange wachttijd. Voor nu kun je de oude app gebruiken.


Reageer