Odido TV app geluid niet synchroon

  • 9 November 2023
  • 86 reacties
  • 1307 Bekeken


Toon eerste reactie

86 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Audioot, kan je mij alleen nog de versie van de app doorgeven? Dan lever ik dit issue persoonlijk af bij onze technische dienst! 

 

Gewoon de laatste versie natuurlijk. Versie A 2.5.3 Een nieuwere versie ken ik niet...

Reputatie 7
Badge +8

@Audioot Dank je wel voor het laten weten, ik heb het nu opnieuw met alle informatie doorgezet!

Ik ga nu maar wekelijks om een update vragen voordat het ticket weer "foutief gesloten" wordt…

Dus bij deze. Hoe ver zijn jullie met de oplossing van dit langlopende probleem dat bij meerdere klanten speelt

Daar ben ik weer. Weer zijn weer een week verder en ik ben benieuwd hoever jullie zijn, of beter gezegd hoever niet...

 

Reputatie 6
Badge +2

@Audioot Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Het ticket is nog in onderzoek. Mijn collega’s zijn dus druk bezig om dit voor je op te lossen! 

Geweldig zeg! Al twee maanden druk bezig! En nog geen oplossing! Ook voor al die andere klanten met hetzelfde probleem nog geen oplossing! Wat een bemoedigend vooruitzicht... 🙈

Ik ben er klaar mee. Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie. Totaal geen respect voor jullie klanten. Ik ga weg zodra het kan en ik hoop dat velen mijn voorbeeld zullen volgen. Alleen op die manier kunnen we bedrijven als dit van de markt weren. Op den duur blijven dan alleen degenen over die wél aandacht en respect voor hun klanten hebben. Wellicht tegen een wat hoger abonnementsgeld maar zonder al deze ellende en onkunde. Dat is ook heel wat waard...

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Audioot, allereerst mijn excuses voor deze ervaring. Ik hoop dat we je hebben laten zien dat we ons uiterste best doen, maar soms afhankelijk zijn van andere partijen waardoor we niet meer actie kunnen ondernemen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Jullie hebben vooral laten zien heel erg je best te doen met reageren op wat mensen hier posten. Maar oplossingen bieden jullie niet....

Het kan nog gekker bij ODIDO. Zojuist geprobeerd om kosteloos op te zeggen omdat de beloften niet worden nagekomen en er dus een kwestie is van ingebrekestelling. 

Eerst een medewerker van opzeggingen aan de lijn die hier alle begrip voor had maar omdat de 14 dagen termijn inmiddels is verstreken en het volle jaar nog niet is uitgediend werd ik doorverbonden naar een hoger echelon. Deze mevrouw wist me te vertellen dat het probleem 2 mei pas was doorgezet naar de technische dienst waardoor ze nog niet in de gelegenheid waren geweest om dit probleem op te lossen. Gezien het feit dat ik dit probleem al 2 maanden geleden heb aangekaart en ook al enige tijd geleden een filmpje heb opgestuurd van de problemen is dit natuurlijke een meer dan bizarre reactie. Wanneer ga ik dan iets horen van jullie? Dat zou dan nu uiterlijk deze week zijn volgens deze mevrouw. Dus het kan wel snel? Want 2 mei is nog niet zolang geleden… Toen ik haar zei dat ik haar daar aan zou houden en als bewijs dit gesprek opnam (net als jullie doen) hing ze op met de mededeling dat dit niet mag. Als je dan zo'n zelfverzekerde uitspraak doet en daar vervolgens ook nog eens naar handelt door het gesprek te beëindigen zorg dan in ieder geval dat je weet hoe het wettelijk zit. Het komt namelijk nogal dom en onbeschoft over. Het past overigens wel in het plaatje wat ik inmiddels van ODIDO heb. Schijt aan de klant! 

Voor alle duidelijkheid het internet staat er vol mee maar hier een kleine uitleg over het opnemen van gesprekken. Doe jullie voordeel ermee: 

Stiekem een gesprek opnemen, mag dat?

Het antwoordt is eigenlijk heel simpel: Ja, het is toegestaan om een gesprek op te nemen zonder toestemming van de andere partij. Voorwaarde is wel dat je deelnemer bent aan het gesprek. Op grond van artikel 139a lid 1 van het Wetboek van Strafrecht is het stiekem opnemen van een gesprek namelijk alleen strafbaar, als de persoon die de opnames maakt zelf geen deelnemer is aan het gesprek. De wet is daar heel duidelijk over. Vooraf toestemming vragen is dus eigenlijk niet nodig en de gesprekspartner kan het niet verbieden. Dit geldt voor allerlei gesprekken, dus bijvoorbeeld een gesprek met een arts, werkgever of een werknemer (zolang het doel niet is om de werknemer te controleren). Gesprekken opnemen mag dus.

Reputatie 7
Badge +9

Het klopt dat dit al enige tijd speelt @Audioot en onze technische dienst is al die tijd bezig om dit te onderzoeken. Echter is het erg lastig om dit volledig opgelost te krijgen. Ik weet alleen niet hoe de desbetreffende collega op 2 mei komt. Het probleem is voor het eerst gemeld op 2 maart. De laatste taak is doorgezet op 20 april en dit is toegevoegd aan het grote incident wat loopt. We kunnen het jammer genoeg gewoon niet sneller oplossen omdat de oorzaak nog niet duidelijk is.

Op dit moment kan ik ook niks anders dan het ticket afwachten. 

Reageer