Hi Jeroen
Blijkbaar is dat heel normaal bij Odido, althans Odido, vond dat zo.
Hier en bij, veel mensen hetzelfde maar dat is voor Odido geen probleem, aangezien er niks aan gedaan wordt.
Vriendelijke groet mavisim
Vervelend! Ik maak nu gebruik van de KPN app van mijn ouders. Deze werkt wel zoals het zou moeten.
Odido, ik zou het waarderen als jullie dit probleem asap oplossen!
Hey @jeroenwijnen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Zou je het eens kunnen testen op een 4g verbinding? Ervaar je dit dan nog steeds of is het dan beter?
Hoi Tommie, ik heb dan exact hetzelfde probleem.
Hoi @jeroenwijnen, dat is super handig om te weten! Ik ben ook benieuwd of je het op andere apparaten hebt getest en of je daar hetzelfde ervaart. Groetjes, Ishana
Ik heb getest op een ander apparaat en daar heb ik geen problemen. Dus ik heb alleen een probleem met mijn Galaxy S23 Ultra.
Hi @jeroenwijnen super dat je dit laat weten dat het echt om een specifiek toestel gaat! Ik wil nog met je testen wat het doet wanneer je de resolutie aanpast op jouw mobiel. Deze staat standaard op ‘auto’ als je deze instelling aanpast wanneer je een programma bekijkt. Loopt alles dan nog steeds niet in sync of verhelpt dit het juist?
Mocht ook dit het niet oplossen, dan ga ik hier voor je achteraan voor verder onderzoek. Bedankt!
Hoi Demi, bij alle resoluties heb ik hetzelfde probleem :-(
Heb je hier toevallig ook last van bij andere apps of is het echt alleen de Odido Online TV app @jeroenwijnen? Want dan ligt het aan jouw toestel zelf en kunnen we hier niks mee doen jammer genoeg.
Met andere apps heb ik geen problemen. Ik heb KPN en Ziggo ook getest, beide geen problemen.
Thanks voor alle informatie @jeroenwijnen! Ik heb het doorgezet naar onze techneuten, hopelijk kunnen zij iets vinden. Wordt vervolgd.
Hallo, ik ben sinds een maand klant bij odido internet en tv. De mobile app heeft nooit goed gewerkt op mijn s22, maar ook niet op de pixel 8 pro. Enkel op mijn ipad loopt het beeld gelijk met het geluid.
Met de ziggo app had ik nooit problemen. Opnieuw geïnstalleerd, 4G en de andere tips reeds genoemd al toegepast. De app stopt ook met werken als ik het beeld verklein zodat ik ondertussen een andere app kan gebruiken. Iets wat bij de ziggo app ook gewoon kon.
Ik moet zeggen dat ik toch wel erg teleurgesteld ben ik de kwaliteit van de app.
Peter ik heb exact het zelfde proleem.
Er zitgewoon ergens =iets fundamenteel out.
Men is druk bezig en het is ingewikkelder dan men dacht.
Ziggo had in het begin met digitaal daar kort problemen mee. Maar dat was snel opgelost.
Ik heb dit sinds ik om en per begin december. Ik heb odido totult. Jan 24 de mogelijkheid de oploing te vinden
@Rose 12 Het probleem met de synchroniciteit is aangemeld, begreep ik net. We hopen in het nieuwe jaar meer nieuws te hebben voor jullie!
Ik begreep het laatste deel van jouw bericht overigens niet helemaal, maar haal eruit dat je het sinds begin december ervaart en dat je ons tot 24 januari te tijd geeft om de oplossing te vinden?
Alvast prettige feestdagen toegewenst!
Ik ben per eerste week december 2023 klant. Dus vanaf dag 1 is het ellende. En nu dus bijna 3 weken.
Ik heb alle info verstrekt over dit probleem, maar ik lees dat ik niet de enige ben.
Ik heb aangegeven dat ik geen goede dienstverlening heb gekregen. Daarom wil ik jullie in de gelegenheid stellen om herstel te plegen . Daarvoor is het redelijk en billijk dat ik tot einde januari 2024 jullie in de gelegenheid stel om de te verwachten "normale" dienstverlening te verrichten, dwz beeld en geluid op de tv/ app zijn synchroon. Anders is dat een valide reden om de overeenkomst per direct te kunnen ontbinden.
Ik kan je nog een opname sturen hoe de uitzending eruit ziet op dit moment. Alleen die opname kan ik niet meesturen.
MvrG
Hoi @Rose 12, ik begrijp je reactie volkomen! We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik wens je super fijne feestdagen toe! Groetjes, Ishana
Dit probleem treedt overal op bij ze. In de app, over de Amino kastjes etc. Op mijn neo Qled TV van dik 2000€ moet ik ook allerlei trucs uithalen om geluid synchroon te krijgen met het beeld. Hangt ook van de zenders af of het wel enigzins lukt (npo zenders) of totaal niet (discovery channels, 24 kitchen). Maar odido (en voorheen T-mobile) vind dit niet zo'n probleem. Gaan je dan vragen om app opnieuw te installeren, kastje te resetten of switch te verwijderen in je netwerk…
Succes, vechten tegen de bierkaai.
Nou dat is niet hoopvol. Ik ben inderdaad ook tot de conclusie gekomen dat het zelfs op de app op mijn telefoon is .
We hebben in de wijk allemaal recent glas vezel gekregen, maar mijn buurman heeft toen het pakket via de kabellegger genomen. Die krijgt het signaal via een andere provider. Nul problemen.
Dus het ligt kennelijk echt bij odido.
Allereerst de beste wensen @Rose 12! We zijn hier nog steeds mee bezig. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen.
Op dit moment rtl 5, 19.05 uur het grootste verschil zeker 2 seconden vertraging .
@Rose 12 Dank je wel, we nemen dit mee!
Moet eerlijk toegeven, met het nieuwe odido media kastje (Android) en geluid over HDMI Eac naar mijn TV (ingesteld op PCM) lijkt het niet slecht. Geen vertraging ingesteld op mijn Neo Qled en over vrijwel alles streams - zenders - loopt beeld en geluid vrij synchroon.
Zelfs op lastige zenders zoals 24 Kitchen.
Ok , ik heb alleen geen lijn rechtstreeks naar de tv . Alles gaat via wifi. Ik heb ook geen soundbar
@robbietobbie Fijn om te lezen dat het beeld/geluid op de Mediabox goed werkt!
@Rose 12 Ik heb gelijk nogmaals voor je gekeken, maar we zijn nog druk bezig met het onderzoek. Wellicht dat de Mediabox toch een uitkomst biedt, je kunt deze met de HDMI kabel koppelen aan je TV en daarna verbinden met de wifi. Laat je mij weten of je dit wil? Dan bestel ik de Mediabox gelijk voor je!