Skip to main content
Beantwoord

odido tv app commerciële zender opent niet

• is een Master Poster
  • 11 reacties

Beste, 

Sinds de update naar Android 15 werkt de odido app niet meer naar behoren. De npo zenders speelt hij af, maar alle andere zenders niet meer. Hebben hier meer last van? Heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dit zette geen zoden aan de dijk. 

Groeten paul

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Paul121, goed dat je dit laat weten! Dit is niet de bedoeling en gaan we zeker oplossen. Wel heb ik wat vragen aan je, hier komen ze:

• Wat doet de app precies wanneer je een commerciële app zenders aanklikt? Krijg je een foutmelding (zo ja, welke), of doet hij wat anders?
  • Om welk apparaat gaat het precies?
  • Heb je de app ook op een ander mobiel apparaat staan en heb je hier hetzelfde probleem?
  • Merk je dit via een wifi verbinding thuis? Zo ja, kan je dit een checken via je mobiele netwerk? Heb je er dan wel of geen last van?

Super bedankt en tot snel!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2600 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hi ​@Paul121, goed dat je dit laat weten! Dit is niet de bedoeling en gaan we zeker oplossen. Wel heb ik wat vragen aan je, hier komen ze:

• Wat doet de app precies wanneer je een commerciële app zenders aanklikt? Krijg je een foutmelding (zo ja, welke), of doet hij wat anders?
  • Om welk apparaat gaat het precies?
  • Heb je de app ook op een ander mobiel apparaat staan en heb je hier hetzelfde probleem?
  • Merk je dit via een wifi verbinding thuis? Zo ja, kan je dit een checken via je mobiele netwerk? Heb je er dan wel of geen last van?

Super bedankt en tot snel!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 20 maart 2025

Geachte, 

Ik heb een kruistest uitgevoerd met mijn oudere toestel op hetzelfde wifi netwerk. Tot mijn verbazing doet hij het hierop wel. Dit toestel is een Xiaomi mi 10T pro, met Android versie 12. Mijn huidige Xiaomi 14 heeft Android 15. Als ik een commerciële zender aan wil klikken dan heeft hij aan dat hij aan het laden is, na een klein verloop van tijd springt hij terug naar de afbeelding van het programma. Zoals gezegd heb ik alle app rechten op toegestaan ingesteld, alsmede de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook in mijn odido account alle verbonden apparaten verwijderd.  Zou het aan Android 15 kunnen liggen?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 20 maart 2025

Toevoeging: npo zenders doen het wel, commerciële zender krij ik na een minuut de melding: odidotv is even niet beschikbaar(code 526001)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen