Skip to main content
Beantwoord

odido tv app bewaart oude verkeerde tijd

  • 26 februari 2024
  • 3 reacties
  • 638 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De odido tv app blijft de oude tijd hanteren die bekend was op het moment dat de tv op standby is gezet. Na aanzetten tv geeft de odido app de verkeerde oude tijd, en zijn tv programmas op de juiste tijd niet te starten.

Herstarten van de app verhelpt dit niet. Andere apps en tv klok werken wel op de juiste tijd.

Enige optie is om de stekker uit de tv te halen en volledig opnieuw te starten.

Tv: Samsung QE750Q950TSLXXN

App versie: 2.0.3583

Dit probleem was ook al aanwezig in de vorige versie van de app.

Is dit een bekend probleem? Komt er een fix?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @TimBorger, welkom op onze Community!

Heb je toevallig begin deze week een update gehad van de app? Zo ja, als dit het niet verholpen heeft kunnen we er niks aan veranderen. Samsung ververst zijn apps niet in stanby modus, daarom dient de app opnieuw opgestart te worden. Meestal doet hij dit uit zich zelf al maar als ik dit zo lees bij jou niet. Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Je hoort namelijk een melding te krijgen dat de app moet herstarten en dan klik je op “Oke” en dan staat alles weer goed. 

 

Zou je toevallig een filmpje hiervan willen maken en die delen via een WeTransfer link? Dan kan ik precies zien wat je bedoelt. Thanks.

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2024

Hi @TimBorger, welkom op onze Community!

Heb je toevallig begin deze week een update gehad van de app? Zo ja, als dit het niet verholpen heeft kunnen we er niks aan veranderen. Samsung ververst zijn apps niet in stanby modus, daarom dient de app opnieuw opgestart te worden. Meestal doet hij dit uit zich zelf al maar als ik dit zo lees bij jou niet. Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Je hoort namelijk een melding te krijgen dat de app moet herstarten en dan klik je op “Oke” en dan staat alles weer goed. 

 

Zou je toevallig een filmpje hiervan willen maken en die delen via een WeTransfer link? Dan kan ik precies zien wat je bedoelt. Thanks.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2024

Hi Tommie, ik heb inderdaad de update van de odido app gehad vorige week en moest opnieuw klantnummer en pincode invoeren.

Als ik de tv 10 seconden stroomloos maak en dan start klopt de tijd in de app met die van de tv. Echter, zodra de tv enige tijd in standby staat, en dan weer aangaat blijft de odido app steken in de tijd van voor de standby.

Zelf herstarten van de app heeft geen effect. De tijd blijft verkeerd in de app. Hier wat foto's.

 

 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 28 februari 2024

Hi @TimBorger Dank je wel voor het doorsturen! Het issue hebben we nog niet eerder voorbij zien komen en willen dit dan ook graag voor je onderzoeken en oplossen. Ik maak hier een ticket voor aan zodat ons tv team hiermee aan de slag kan!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen