Beste,
Sinds de nieuwe Odido TV app op onze Samsung TV (3 jaar oud) actief is heb ik het probleem dat steeds als ik de TV aanzet ik de foutmelding krijg “er is geen Internet verbinding". Maar start ik Netfix op dan werkt Internet wel. Via de menu toets start ik Odido weer op en krijg dan weer de melding “geen Internet verbinding”. De TV wordt uitgezet en na 2 min weer aangezet. Ik krijg het QLED scherm van Samsung te zien en dan blijkt alles wel ineens te werken. Wel moet ik steeds opnieuw TV klantnummer en de pincode ingeven. Hoelang gaat het duren voordat de bug in de Odido app is opgelost. Al een aantal keer gebeld met de helpdesk, zij hebben ook de glasvezel weer in sync gezet, maar deze synchronisatie heeft niet geholpen. Ook geven zij aan dat het een probleem is met Samsung TV's en ze geven aan dat de 2e lijn er mee bezig is. Voorheen werkte alles prima met de oude Odido app. Ik hoop op een spoedige oplossing want het constant invoeren van je klantnummer en pincode gaat irriteren.