Skip to main content

odido TV app

• 6 april 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Zowel op mijn IPad, IPhone en TV krijg ik de Odido TV app niet geopend. Op de iPad krijg ik failed to login(231999) te zien. Zijn er problemen?

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hey ​@AStolwijk, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je weer normaal tv kunt kijken en help je hier dan ook graag mee. Is het vandaag al weer opgelost? Zo niet, zou je mij iets meer uitleg willen geven? Krijg je de app helemaal niet geopend of sluit hij direct af als je hem opent? Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je een foutmelding te zien of zie je helemaal niks op het moment dat je de app opent op je tv? Ook ben ik benieuwd welke versie van de SmartTv je hebt, zou je dat nog met mij willen delen? Ik zie je berichtje graag tegemoet!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13751 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@AStolwijk, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je weer normaal tv kunt kijken en help je hier dan ook graag mee. Is het vandaag al weer opgelost? Zo niet, zou je mij iets meer uitleg willen geven? Krijg je de app helemaal niet geopend of sluit hij direct af als je hem opent? Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je een foutmelding te zien of zie je helemaal niks op het moment dat je de app opent op je tv? Ook ben ik benieuwd welke versie van de SmartTv je hebt, zou je dat nog met mij willen delen? Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen