odido tv app

  • 3 April 2024
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Gisteren de odido tv app op mijn samsung tv geïnstalleerd.  Echter mis ik het menu,tv gids etcetera. Wat ik wel zie op mijn samsung tablet of op de telefoon. Heeft iemand een suggestie? 

Tommie van Odido 29 dagen geleden

Hi @Dirk S64, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven? Je geeft aan dat je de TV Gids mist, welke afstandsbediening gebruik je? Kom je wel in het TV Menu of dat ook niet?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dirk S64, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven? Je geeft aan dat je de TV Gids mist, welke afstandsbediening gebruik je? Kom je wel in het TV Menu of dat ook niet?

Hoi Tommie 

 

Ik gebruik de afstandsbediening van mijn samsung TV. Het enigste wat ik kan doen is van de ene zender naar de andere gaan. Ik heb geen mogelijkheid om ergens naar een menu te gaan, wat ik op mijn tablet of telefoon wel kan doen. Ook kan ik niet naar films en series of programma terug kijken. Ik hoop niet dat ik genoodzaakt ben om achteraf toch nog een TV kastje aan te schaffen.

 

Groet 

 

Dirk 

Reputatie 7
Badge +9

Gaat het toevallig om de kleine afstandsbediening van Samsung zonder knoppen @Dirk S64? Als je op het rondje in het midden klikt dan zie je links bovenin een pijltje, als je daar naartoe navigeert dan kom je in het TV Menu en kun je de gids openen! 

Top, probleem opgelost. Thanks voor de hulp!!

Reputatie 6
Badge +2

@Dirk S64 Super om te lezen dat de TV gids weer zichtbaar is, ik wens je veel kijkplezier! 😀

Reageer