Skip to main content

Goede middag ik heb een vraagje ik wilde de klant nummer en en pincode gaan instellen maar als ik de pincode wil intypen dan lukt het want hij laat me de pincode niet invoeren en hoevaak ik het ook opnieuw probeer lukt het invoeren van de pincode nog steeds niet heeft iemand een idee of advies 

Welkom op onze Community! @Dannygoossens 

Ik wil graag dat jij kunt genieten van TV Kijken. Ik help je dan ook graag bij het inloggen! 😊

Ervaar je dit op de Odido TV app, op de Mediabox/TV Box, op de Odido TV Online app (mobiel/tablet/web) of op alles? 

Indien je gebruik maakt van de app, wil je deze eens verwijderen en opnieuw installeren? Mocht je gebruik maken van een TV Box/Mediabox, wil je deze dan op de volgende wijze een herstart geven:

  1. Koppel de stroom los van de TV Box.
  2. Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  3. Haal het modem 10 seconde van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten.
  4. Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.  

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om verder te helpen! 


hoi @Teresa van Odido Ik heb Vrijdag de Odido tv app gedownload op mij Samsung tv maar nou wilde ik de pincode intoetsen maar op de een of andere manier doet hij dat niet ik heb de app al verwijderd en op nieuwe geïnstalleerd maar het wilt maar niet lukken ik heb zelfs de modem van het stroom gehaald en aangezet maar het wilt maar niet lukken 


Hi @Dannygoossens, wat gaat er precies mis bij het intoetsen van de pincode? Lukt het intoetsen zelf niet, of krijg je de melding dat de code niet correct is? Wat gebeurt er als je eerst de pincode invult en daarna pas het klantnummer, gaat het dan wel goed? 


hoi @Nora van Odido ALs ik mij pincode wil

invoeren dan komt de code of de *jes niet tevoorschijn en ik heb het ook andersom geprobeerd maar hij pakt dan alleen de abonnementen nummer die ik heb van jullie om die Odido app te activeren maar dat lukt niet


Hi @Dannygoossens, heb je toevallig de kleine afstandsbediening van Samsung? Je hebt een knop met drie balletjes met kleurtjes, als je daarop klikt dan krijg je een toetsenbord tevoorschijn. Dan moet je de pincode kunnen intoetsen! 


Dat heb Ik al gedaan maar het laat mij niet toe om de pincode in te toetsen ik ga het nog een proberen anders verwijder ik die app en installeer ik hem wel opnieuw


@Dannygoossens Ik ben benieuwd of het wel werkt nadat je dit hebt gedaan, laat je het ons weten?


Reageer