Goede middag ik heb een vraagje ik wilde de klant nummer en en pincode gaan instellen maar als ik de pincode wil intypen dan lukt het want hij laat me de pincode niet invoeren en hoevaak ik het ook opnieuw probeer lukt het invoeren van de pincode nog steeds niet heeft iemand een idee of advies
Welkom op onze Community!
Ik wil graag dat jij kunt genieten van TV Kijken. Ik help je dan ook graag bij het inloggen!
Ervaar je dit op de Odido TV app, op de Mediabox/TV Box, op de Odido TV Online app (mobiel/tablet/web) of op alles?
Indien je gebruik maakt van de app, wil je deze eens verwijderen en opnieuw installeren? Mocht je gebruik maken van een TV Box/Mediabox, wil je deze dan op de volgende wijze een herstart geven:
- Koppel de stroom los van de TV Box.
- Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten.
- Haal het modem 10 seconde van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten.
- Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.
Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om verder te helpen!
hoi
Hi
hoi
invoeren dan komt de code of de *jes niet tevoorschijn en ik heb het ook andersom geprobeerd maar hij pakt dan alleen de abonnementen nummer die ik heb van jullie om die Odido app te activeren maar dat lukt niet
Hi
Dat heb Ik al gedaan maar het laat mij niet toe om de pincode in te toetsen ik ga het nog een proberen anders verwijder ik die app en installeer ik hem wel opnieuw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.