Als aanvulling: Ik wil perse de app geinstalleerd hebben want ik heb maar 1 telefoon mee op vakantie en die gebruik ik als hotspot, dus dan kan ik volgens mij ook niet casten tegelijkertijd.
Als aanvulling: Ik wil perse de app geinstalleerd hebben want ik heb maar 1 telefoon mee op vakantie en die gebruik ik als hotspot, dus dan kan ik volgens mij ook niet casten tegelijkertijd.
Als google tv ‘m niet aanbiedt moet u de apk zelf downloaden.
Heeft u daar ervaring mee en weet u of het werkt op de chromecast?
De gewone Odido tv app is voor gebruik van Odido TV via een vaste internet aansluiting van Odido.
De Odido TV online is is voor gebruik op een telefoon/tablet en is daar in de IOS appstore en Playstore. Je kunt dus wel TV kijken op dat mobiele toestel.
We kunnen hier geen illegale aanbevelingen doen die kwaad kunnen op het device van een gebruiker. Jij was zelfs degene die upnp UIT adviseert om een netwerk te beschermen. Apk's uit een onbekende bron is nog veel erger...
We kunnen hier geen illegale aanbevelingen doen die kwaad kunnen op het device van een gebruiker. Jij was zelfs degene die upnp UIT adviseert om een netwerk te beschermen. Apk's uit een onbekende bron is nog veel erger...
Ik snap wat u bedoelt.
Ik ga er ook verder niet op in. Noch wat @pdijkman62 wil, noch de Upnp, een bewezen gevaarlijke instelling.
Nee, Odido online TV is niet bedoelt voor op een TV/ Chromecast. Alleen voor op een mobiel/tablet. Dat heeft te maken met de licenties die Odido hiervoor met de zenders heeft afgesloten. Deze online app zal dus niet voor Chromecast komen.
Je kunt natuurlijk wel gewoon de tv app vanaf je telefoon casten naar de chromecast, dan kun je ook gewoon tv kijken.
@Darkman heb jij zelf de online tv app gesideload naar een chromecast? Werkt dat een beetje? Kan me voorstellen dat de interface daar niet bepaald op gebouwd is.
Ik kan hier trouwens wel casten naar op mijn hotspot aangesloten apparaten. Wellicht afhankelijk van telefoonmerk? Op mijn Samsung S24 werkt dat prima in elk geval.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.