Beantwoord

Odido Online TV 2024 teveel apparaat afmelden in android app

  • 27 February 2024
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

In  de tv anywhere android app kies ik  Account ,dan Instellingen hier zie ik echter nergens afmelden staan. Wel de apparaatnaam maar daar zit ook al geen uitloggen bij. In oudere topics staat uitleg die niet met de instellingen van 2024 Odido kloppen. Weet iemand hoe dat apparaat afmelden wel moet?

icon

Beste antwoord door harold1948 28 February 2024, 14:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @harold1948, ik help je hier graag verder mee! Je kunt op verschillende manieren de apparaten verwijderen. 

1. Je kunt een device overschrijven, dit wordt getoond in het scherm als de app opstart. Je kan daarna op dat device gewoon gebruik maken. Dus zonder gebruik van Mijn Odido.
2. Heb je er last van dat deze melding constant getoond wordt en staan er oude apparaten tussen die je allang niet meer gebruikt? Verwijder dan het apparaat uit de lijst in de app én de app ook verwijderen op dat oude apparaat. Een apparaat wordt namelijk niet uitgelogd, maar de registratie wordt verwijderd. Als je opnieuw de app opent op het oude apparaat, log je automatisch weer in.
3. Wil je een apparaat/gebruiker verwijderen die oneigenlijk gebruik maakt? In dat geval moet je zelf de TV-pincode wijzigen in Mijn Odido. Je kunt dit alleen zelf doen op Mijn Odido, ik kan dit niet voor je aanpassen. 

 

Uitloggen op een device
Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen
Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out


Apparaat via Mijn Odido
Stap 1: Ga naar Instellingen
Stap 2: Klik op Televisie
Stap 3: Klik op Odido online TV
Stap 4: Klik op het apparaat dat je wil uitloggen

Melding te veel devices verbonden
Stap 1: Onder in bij de melding op OK klikken
Stap 2: Kies het device en klik op OK
Stap 3: Je kunt nu verder gaan op het huidige apparaat 
Stap 4: Verwijder zo nodig overbodige apparaten 

 

Laat je weten of het hiermee lukt? Mocht het niet lukken, dan kan ik aan mijn kant wel nog apparaten voor je verwijderen. Wil je mij dan in een privébericht laten weten welke apparaten je verwijderd wilt hebben?

Hi @harold1948, ik help je hier graag verder mee! Je kunt op verschillende manieren de apparaten verwijderen. 

1. Je kunt een device overschrijven, dit wordt getoond in het scherm als de app opstart. Je kan daarna op dat device gewoon gebruik maken. Dus zonder gebruik van Mijn Odido.
2. Heb je er last van dat deze melding constant getoond wordt en staan er oude apparaten tussen die je allang niet meer gebruikt? Verwijder dan het apparaat uit de lijst in de app én de app ook verwijderen op dat oude apparaat. Een apparaat wordt namelijk niet uitgelogd, maar de registratie wordt verwijderd. Als je opnieuw de app opent op het oude apparaat, log je automatisch weer in.
3. Wil je een apparaat/gebruiker verwijderen die oneigenlijk gebruik maakt? In dat geval moet je zelf de TV-pincode wijzigen in Mijn Odido. Je kunt dit alleen zelf doen op Mijn Odido, ik kan dit niet voor je aanpassen. 

 

Uitloggen op een device
Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen
Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out


Apparaat via Mijn Odido
Stap 1: Ga naar Instellingen
Stap 2: Klik op Televisie
Stap 3: Klik op Odido online TV
Stap 4: Klik op het apparaat dat je wil uitloggen

Melding te veel devices verbonden
Stap 1: Onder in bij de melding op OK klikken
Stap 2: Kies het device en klik op OK
Stap 3: Je kunt nu verder gaan op het huidige apparaat 
Stap 4: Verwijder zo nodig overbodige apparaten 

 

Laat je weten of het hiermee lukt? Mocht het niet lukken, dan kan ik aan mijn kant wel nog apparaten voor je verwijderen. Wil je mij dan in een privébericht laten weten welke apparaten je verwijderd wilt hebben?

 

Dag Demi bedankt voor je reactie. 

Ik heb via mijn Odido de lijst met gekoppelde apparaten gevonden. Gaat wel met andere stappen.

Stap 1 open Mijn Odido en kies "Internet en Tv"

Stap 2 kies "Mijn abonnement"

Stap 3 kies "bekijk abonnement"

Stap 4 kies "meer"

Stap 5 kies bij "Instellingen" "TV instellingen"

Stap 6 kies "Odido online TV App"

Stap 7 kies "verwijderen" bij het desbetreffende apparaat. (soms moet je dat 2x doen voor het echt uit de lijst is) 

Reputatie 7
Badge +9

@harold1948 Goed dat je dit aangeeft! Is het uiteindelijk wel helemaal gelukt om de ongewenste apparaten te verwijderen? Anders help ik je hier uiteraard graag verder bij! 😊

Reageer