Skip to main content
Beantwoord

Odido media box vraagt constant om pincode - hoe dit te voorkomen

• 10 september 2024
  • 35 reacties
  • 2091 Bekeken

Toon eerste reactie

35 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 januari 2025
dvanbrenk schreef:

Ik heb hetzelfde probleem.. Het is nooit het geval bij het wisselen van de zenders, alleen als de box een tijdje uit heeft gestaan.

Opvallend detail: het maakt niet uit of de pincode goed of fout is. Ik druk willekeurig 4 cijfers in en op OK, vervolgens kan ik gewoon televisie kijken. Is dat bij jullie ook het geval ​@Lxxv â€‹@snekliws ?

Heb ik ook: hij accepteert alle codes. Ook bij de goede code wordt de volgende dag weer om de pincode gevraagd. Wij zetten de tv altijd helemaal uit, ook de fysieke ‘stroom knop’. (De Odido box blijft gewoon stroom krijgen).

• 2 reacties
  • 6 januari 2025

Hier hetzelfde probleem, erg vervelend om elke keer t verzoek om pincode te krijgen. Is de bug al opgelost ​@Odido?

• 1 reactie
  • 7 januari 2025

Ik heb hetzelfde probleem en ik zou ook graag een update willen zien, vandaar dat ik hier een comment achterlaat. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 januari 2025

Hier hetzelfde probleem en ik zie dat er aan een oplossing wordt gewerkt.

Ik wil nog even aanvullen dat dit niets met het kinderslot te maken heeft. Bij ons stond het kinderslot altijd al aan en kregen tot de laatste update geen inlogscherm bij het opstarten van de TV.
Waarom staat die reactie van peter-keetfm eigenlijk ingesteld als beste antwoord? Naar mijn idee zou in plaats daarvan het antwoord van Nora van Odido direct voor iedereen zichtbaar moeten zijn. 

• is een King Poster
  • 66 reacties
  • 7 januari 2025

Bij ons zelfde probleem.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gais, je hebt helemaal gelijk, met de nieuwe update is er een bug ontstaan waardoor het profielenselectiescherm willekeurig naar boven komt nadat je de Mediabox opstart en je de pincode moet invullen. Dit is inmiddels toegevoegd aan de lijst met known issues en we werken eraan om dit op te lossen. Zodra hier een update voor is, laten we dit ook in hetzelfde overzicht weten! 

Hoi Nora, wat is de status? Komt er binnenkort een oplossing?

Rout242
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 februari 2025

Ook hier een reactie, zodat ik op de hoogte gehouden word. Sinds gisteren (26/02) een mediabox en elke keer als ik deze aanzet, moet ik een pincode invoeren. Ik hoop dat deze bug snel opgelost wordt.

Mvg,

Rob

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1780 reacties
  • 27 februari 2025

​@Rout242 Dit zou met een recente update oplost moeten zijn, maar omdat je de Mediabox pas net hebt, heb je de update misschien nog niet gekregen. Welke app-versie staat er nu op? Dat is te zien via het poppetje (tweede van links in de menubalk bovenaan) en dan ‘Dit apparaat’. De nieuwste is 2.0.5036.

Rout242
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo,

Ik had 2 profielen. Ik heb er 1 verwijderd en nu heb ik geen problemen meer.

Mvg,

Rob

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

​@Rout242 Geweldig, super fijn om te lezen! đŸ˜€ Dankjewel dat je dit met ons deelt. 

Ik wens je veel kijkplezier! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen