Skip to main content

Waarom blijft odido spammen via sms terwijl alle privacy opties uitgevinkt staan ?

 

Krijg dit soort onzin van odido via sms berichten. Terwijl de sms alleen aanstaat voor 2FA

Hallo, wil je tv-kijken waar, wanneer en hoe je maar wil? Dat doe je met de gratis online TV App van Odido. Echt handig. Hier lees je er meer over:  https://www.odido.nl/tv-anywhere. Tot snel, Eelko van Odido

 

HOE KAN IK DEZE ONZIN UITZETTEN !!!

Hi @LaserEngraver, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zou je mij iets meer kunnen vertellen hierover? Wat voor SMS'jes ontvang je precies van ons? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Alvast bedankt!


De sms staat er bij, De cursief geschreven tekst is een sms quote


@LaserEngraver Kun je hier een screenshot van delen, alsjeblieft? Even heel bot gezegd: met alleen een melding zelf, kan ik niet zoveel. Zodra ik een screenshot heb, kan ik aankloppen bij de verantwoordelijke afdeling! 


 

 

En grappige is dat de tv app nog geen eens goed werkt en ik nogsteeds nlziet gebruikt omdat die vele malen beter is.

Odido tv app heeft mogelijkheid om af te sluiten op me smart tv en ik deze binnen week wilde beëindigen maar dat schijnt niet mogelijk te zijn. 


@LaserEngraver Bedankt voor de screenshot, dit helpt enorm! Ik maak er melding van van bij de verantwoordelijke afdeling. Als jouw privacy-settings overigens zodanig ingesteld staan dat dit sms’je niet zou moeten worden afgeleverd, denk ik eerder dat er iets misgaat met de setting en niet de server waaruit het verstuurd wordt, maar dat is slechts mijn ingeving natuurlijk!


Ja alle settings staan uit in mijn account zover al ik kan zien.

En alle onderliggende opties staan ook uit natuurlijk.

 


Als ofbde duivel er mee speelde

Weer een spam nu via de mail.

Kan je deze ook doorsturen.

Net overgestapt van Tweak omdat ze overgenomen zijn door odido maar begin er nu al spijt van te krijgen 

 


Reageer