Skip to main content

odido app op samsung tv

• October 30, 2025
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Ik ben in het bezit van een samsung smart tv modeljaar 2023.

Bij het starten van de Odido app loopt deze steeds vast, zwart scherm.

Als ik hierna de app verlaat en opnieuw opstart doet hij het wel.

Het bovenstaande gebeurd elke keer dat ik de tv opnieuw aanzet.

Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

De tv hangt bekabeld aan het internet en alle overige apps werken goed zonder haperingen.

Graag een oplossing hiervoor dit kijkt zeer oncomfortabel.

M.vr.groet

October 31, 2025

Hoi ​@r.alings, welkom op onze community!

Goed dat je dit meldt, ik snap helemaal dat het niet prettig is als je dagelijks de app moet herstarten. Laten we dit samen goed uitzoeken, zodat het structureel opgelost kan worden.

Om te beginnen wil ik graag wat extra informatie verzamelen zodat ik gerichter kan helpen:

1. Wat voor problemen ervaar je precies? (Beschrijf duidelijk)

2. Welk model Samsung tv gebruik je precies? (Bijv. Samsung Q70A of UE50AU8070U)

3. Welke firmwareversie staat momenteel op je tv geïnstalleerd? (Je vindt dit meestal via Instellingen → Ondersteuning → Over dit tv-toestel → Softwareversie).

4. Welke versie van de Odido Tv App gebruik je? (Open de app → ga naar instellingen → ‘Over deze app’).

5. Hoe is de tv verbonden met het internet, via wifi of met een netwerkkabel?

Zodra ik deze informatie heb, kijk ik graag met je mee naar de juiste vervolgstappen of een mogelijke workaround. Zou je daarnaast ook nog even je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen invullen in je profiel (via je avatar → Mijn profiel → Bewerk profiel)? Dan kan ik dit meteen voor je doorzetten naar de juiste personen zodat het opgelost kan worden!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 31, 2025

Hoi ​@r.alings, welkom op onze community!

Goed dat je dit meldt, ik snap helemaal dat het niet prettig is als je dagelijks de app moet herstarten. Laten we dit samen goed uitzoeken, zodat het structureel opgelost kan worden.

Om te beginnen wil ik graag wat extra informatie verzamelen zodat ik gerichter kan helpen:

1. Wat voor problemen ervaar je precies? (Beschrijf duidelijk)

2. Welk model Samsung tv gebruik je precies? (Bijv. Samsung Q70A of UE50AU8070U)

3. Welke firmwareversie staat momenteel op je tv geïnstalleerd? (Je vindt dit meestal via Instellingen → Ondersteuning → Over dit tv-toestel → Softwareversie).

4. Welke versie van de Odido Tv App gebruik je? (Open de app → ga naar instellingen → ‘Over deze app’).

5. Hoe is de tv verbonden met het internet, via wifi of met een netwerkkabel?

Zodra ik deze informatie heb, kijk ik graag met je mee naar de juiste vervolgstappen of een mogelijke workaround. Zou je daarnaast ook nog even je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen invullen in je profiel (via je avatar → Mijn profiel → Bewerk profiel)? Dan kan ik dit meteen voor je doorzetten naar de juiste personen zodat het opgelost kan worden!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 1, 2025

Beste Tommie,

Onderstaand tref je de gevraagde informatie, mocht er nog iets onduidelijk zijn dan hoor ik dat wel.

1. Staat volgens mij duidelijk in de melding
  2. Samsung QE32Q50AEUXXN
  3. T-KSU2EDEUC-2260.3, BT-S (statuscode 30Y01_AA2AD1AE14_HC1)
  4. 20.5694
  5. De tv hangt met een netwerkkabel aan het modum

Ik hoop dat het bovenstaande voldoende info geeft om mijn probleem op te lossen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • November 3, 2025

Bedankt voor de informatie ​@r.alings, ik heb toevallig nog een andere klant met hetzelfde euvel. Ik mis alleen nog de versie van de app van de andere klant, voor nu heb ik alle informatie die ik al heb doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder gaan onderzoeken!

Ander topic: