Skip to main content

Odido app op samsung tv


Als ik de odido app op mijn tv kies ,geeft die eerst zwart scherm. 

Na een aantal seconden komt het beeld pas 

Odido app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd.

Maar het is niet opgelost

Uitgelichte reactie

17 april 2025

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik snap goed dat je graag gelijk geniet van TV en niet eerst wil wachten. Ik kijk graag met je mee naar de oplossing! ​@sieg.eilbracht 

Wil je de volgende vragen alvast beantwoorden? 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Daarnaast wil ik je vragen om je geboortedatum nog in je community profiel te zetten. Hiermee is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee. Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik sta paraat om je te helpen! 

15 reacties

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 16 april 2025

@Tommie van Odido ,

Kun jij hier iets over zeggen?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4260 reacties
  • 17 april 2025

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik snap goed dat je graag gelijk geniet van TV en niet eerst wil wachten. Ik kijk graag met je mee naar de oplossing! ​@sieg.eilbracht 

Wil je de volgende vragen alvast beantwoorden? 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Daarnaast wil ik je vragen om je geboortedatum nog in je community profiel te zetten. Hiermee is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee. Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik sta paraat om je te helpen! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 17 april 2025

@Teresa van Odido ,

Heb ik vorig jaar al een naar je gestuurd via een pb.

Nu nogmaals,

App versie; video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20230914-0641
Software versie tv; T-OSCPBDEUC-1622.5,BT-S
Os versie kan ik niet vinden

App versie 2.0.5184

Alle zenders 

Ik heb geen extra boxen

Ja via de kabel naar de router


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 22 april 2025

@Teresa van Odido , ik heb je een video clip gestuurd.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 26 april 2025

Hallo ​@Teresa van Odido  is er al iets bekend? Zwart scherm duurt een paar minuten 

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 30 april 2025

Hallo, gaat er nog iemand reageren???

Misschien dat ik beter weer terug kan naar KPN!

@Tommie van Odido 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14118 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@sieg.eilbracht, sorry voor de late reactie, ik denk dat het topic over het hoofd gezien is, mijn excuses! 

Zou je de video ook naar mij kunnen sturen? Ik ben benieuwd of dit zo hoort of niet. De app heeft namelijk tijd nodig om de actuele informatie op te halen en dit duurt eventjes. Graag ontvang ik de video ook van je of je mag hem in het topic delen! Geef je mij dan een seintje? Alvast bedankt.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 4 mei 2025

@Tommie van Odido video verstuurd als pb 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14118 reacties
  • 5 mei 2025

Ik heb hem gezien ​@sieg.eilbracht, dit duurt inderdaad wel erg lang. Het lijkt erop dat hij problemen heeft met verbinden en kan daarom de content niet inladen. Ik zet dit graag voor je door, ik mis alleen nog wat nuttige informatie. Zou je alleen nog willen doorgeven welke type tv het is? (Bijv. UDH50WLK) Dan zet ik het direct voor je door!

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 5 mei 2025

@Tommie van Odido Samsung Neo QLED 8K 65QN800B


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14118 reacties
  • 6 mei 2025

Dankje ​@sieg.eilbracht. ik heb het voor je doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 17 mei 2025

@Tommie van Odido is er al nieuws?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2276 reacties
  • 18 mei 2025

Hoi ​@sieg.eilbracht, ik heb het direct nagekeken! De technische dienst geeft aan dat dit een bekend issue bij ons is. Op dit moment raden zij alleen aan om een powerflip uit te voeren. Verder zijn ze hard bezig om dit volledig op te lossen. We houden je op de hoogte! 😊


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 41 reacties
  • 18 mei 2025

@Ishana van Odido wat is een Power Flip?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14118 reacties
  • 19 mei 2025

Hey ​@sieg.eilbracht, ik zal je uitleggen wat een powerflip is. Het is eigenlijk gewoon een herstart-cyclus van het apparatuur:

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem, tv en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en je tv en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen