Skip to main content

Odido app op samsung tv

Als ik de odido app op mijn tv kies ,geeft die eerst zwart scherm. 

Na een aantal seconden komt het beeld pas 

Odido app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd.

Maar het is niet opgelost

Uitgelichte reactie

17 april 2025

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik snap goed dat je graag gelijk geniet van TV en niet eerst wil wachten. Ik kijk graag met je mee naar de oplossing! ​@sieg.eilbracht 

Wil je de volgende vragen alvast beantwoorden? 

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Daarnaast wil ik je vragen om je geboortedatum nog in je community profiel te zetten. Hiermee is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee. Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik sta paraat om je te helpen! 

7 reacties

• Auteur
  • is een King Poster
  • 37 reacties
  • 16 april 2025

@Tommie van Odido ,

Kun jij hier iets over zeggen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 17 april 2025

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik snap goed dat je graag gelijk geniet van TV en niet eerst wil wachten. Ik kijk graag met je mee naar de oplossing! ​@sieg.eilbracht 

Wil je de volgende vragen alvast beantwoorden? 

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Daarnaast wil ik je vragen om je geboortedatum nog in je community profiel te zetten. Hiermee is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee. Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik sta paraat om je te helpen! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 37 reacties
  • 17 april 2025

@Teresa van Odido ,

Heb ik vorig jaar al een naar je gestuurd via een pb.

Nu nogmaals,

App versie; video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20230914-0641
Software versie tv; T-OSCPBDEUC-1622.5,BT-S
Os versie kan ik niet vinden

App versie 2.0.5184

Alle zenders 

Ik heb geen extra boxen

Ja via de kabel naar de router

• Auteur
  • is een King Poster
  • 37 reacties
  • 22 april 2025

@Teresa van Odido , ik heb je een video clip gestuurd.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 37 reacties
  • 26 april 2025

Hallo ​@Teresa van Odido  is er al iets bekend? Zwart scherm duurt een paar minuten 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 37 reacties
  • 30 april 2025

Hallo, gaat er nog iemand reageren???

Misschien dat ik beter weer terug kan naar KPN!

@Tommie van Odido 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@sieg.eilbracht, sorry voor de late reactie, ik denk dat het topic over het hoofd gezien is, mijn excuses! 

Zou je de video ook naar mij kunnen sturen? Ik ben benieuwd of dit zo hoort of niet. De app heeft namelijk tijd nodig om de actuele informatie op te halen en dit duurt eventjes. Graag ontvang ik de video ook van je of je mag hem in het topic delen! Geef je mij dan een seintje? Alvast bedankt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen