Skip to main content

Sinds kort bij Odido en op zoek naar een opties waarvan ik zou verwachten dat die er is.

Als ik een programma terugkijk, wil ik niet dat de app het volgende programma opstart maar ermee stopt zodra dit programma is afgelopen. Is dat in te stellen? Ik zie bij instellingen wel een knop “automatisch afspelen” maar die staat al uit. Ook heb ik nog geen informatie over deze knop gevonden. Waar is die voor?

Hoi @Duppi,

Welkom op de Community!

De knop ‘Automatisch afspelen’ bij de instellingen is ergens anders voor. Als dit aan staat, begint het afspelen meteen als je een zender kiest. Staat het uit, dan kun je eerst in de gids kiezen wat je af wilt spelen. Het volgende programma wordt altijd automatisch afgespeeld. Daar is geen instelling voor.

Dank je, helder. Logisch dat ie verder gaat bij tv kijken, maar toch wel jammer dat ie dat ook doet als je een programma terugkijkt. Gelukkig heeft de provider bij 50 euro de mobiele data gestopt. Ik hoop dat dit er nog een keer komt en in de tussentijd maar een andere app zoeken om bij het slapen gaan een luister-programma op te zetten.

@Duppi Je zou kunnen kijken of er iets met schermtijd of ouderlijk toezicht te regelen is. Zo kun je het gebruik van de app (of de hele telefoon) qua tijd wellicht beperken, maar ik weet niet precies wat de mogelijkheden hierin zijn. Dat hangt ook af van het toestel.

Reageer