Skip to main content

Op zoek naar een grotere nieuwe tv kan ik bij een webwinkel die Europese modellen verkoopt ipv Benelux modellen. 
op mijn vraag over de werking van apps schrijven ze:

”Wij werken veelal met EU modellen, het kan zo wezen dat odido hier niet goed mee werkt. Hierover kunt u uiteraard bij uw provider terecht voor de mogelijkheden. Netflix en deze apps vormen geen enkel probleem, echter apps voor de NL markt hebben soms moeite met downloaden/starten.”

iemand een idee wat ik hiermee moet, of die er ervaring mee heeft?

het gaat m’n om de laatste zinsnede: …. Apps voor de NL markt hebben soms moeite met starten/downloaden  

We willen ipv tv box graag de app op de smart tv. En de Odido app en NPO plus zijn voor ons belangrijk. 
Voor ik tot koop overga wil ik graag meer duidelijkheid hierover.

Hoop dat iemand kan helpen/adviseren.

alvast dank 🙏 

Frank

Hallo ​@Frank vH 

Zie dit topic voor de geschikte modellen:

https://community.odido.nl/televisie-536/alles-over-de-odido-tv-app-voor-smart-tv-s-333670

Verder is de enige vereiste dat je via een Odido aansluiting kijkt.

Ik zou het "toegestane” modellen noemen. Want technisch zijn ze prima geschikt. Alleen Odido moet het toestaan.

Dank voor jullie reacties!

ik had die pagina eerder gezien en bekeken maar er wordt hier niets gezegd over Europese modellen vs benelux modellen. 
De verkoper zegt dat downloaden en starten bij Europese modellen soms moeilijk gaat. 
Ik ben benieuwd of daar ook ervaringen mee zijn of gerust gesteld kan worden.  

Tja, wat zijn de verschillen van LG tussen een Benelux en een Europees model? Uiteindelijk gaat het om de LG playstore. Als de tv bij de verkoper in de showroom op internet is aangesloten kun je kijken of Odido tv er tussen staat. Uiteindelijk is een tv mediabox ook altijd nog leverbaar door Odido, dan werkt het altijd. (Via hdmi)

Reageer