Beste,
Ik kan de Odido app niet vinden op mijn Samsung tv. Het is een model uit 2023 dus zou beschikbaar moeten zijn. Het kan te maken hebben met het feit dat ik de tv in 2023 in SIngapore heb gekocht.
Heeft iemand een tip?
DANK
Beste,
Ik kan de Odido app niet vinden op mijn Samsung tv. Het is een model uit 2023 dus zou beschikbaar moeten zijn. Het kan te maken hebben met het feit dat ik de tv in 2023 in SIngapore heb gekocht.
Heeft iemand een tip?
DANK
Hallo
Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn, zie je andere apps bestemd voor de Nederlandse markt ook niet zoals NPO start?
Ik gebruik ze nu al 2 jaar op een Samsung en Sony TV. Ze zijn er in verschillende uitvoeringen. Ik heb een dure van €70 en een goedkoper van €45 ze werken beide goed. Inmiddels zijn ze wat in prijs gestegen (kijk ook even op Marktplaats) ik kijk alleen TV via de apps op tv dus geen mediabox van Odido nodig.
Daarmee kan je al de apps op je Tv zetten. Laat je even goed informeren bijna al de shops incl. Bol verkopen ze!
Hallo
Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn, zie je andere apps bestemd voor de Nederlandse markt ook niet zoals NPO start?
Dank voor de reactie! Nee, zie geen NL apps. Het gekke is dat ik die wel zag toen ik hem in Singapore gebruikte
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.