Skip to main content

odido app gids werkt niet

• 30 maart 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Ik heb een Samsung tv en sinds gisteren werkt opeens de gidsfunctie van de Odido app niet meer. Ik kan alleen mijn favoriete zenders op de gids zien die je normaal via “thuis” menu ziet. Via “ op tv”  krijg ik alleen mijn favoriete zenders te zien?

Heeft iemand een oplossing? Ik kan ook niet meer door alle zenders scrollen?

Uitgelichte reactie

31 maart 2025

Hoi ​@inge.brans, welkom op onze Community!

Super dat je hier een topic over begonnen bent. Dat hoort natuurlijk gewoon te werken. Kan je mij alleen wat meer informatie geven? Maak je gebruik van onze Mediabox of van onze SmartTv app? Maak je gebruik van onze afstandsbediening of van je eigen tv? Als je gebruik maakt van onze app, zou je dan de app een keer willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Zou je toevallig ook een foto willen maken van het scherm als je bij favoriete zenders komt? Dan krijg ik een iets beter beeld van de situatie en zo kan ik je beter helpen. Alvast bedankt voor de moeite! 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@inge.brans, welkom op onze Community!

Super dat je hier een topic over begonnen bent. Dat hoort natuurlijk gewoon te werken. Kan je mij alleen wat meer informatie geven? Maak je gebruik van onze Mediabox of van onze SmartTv app? Maak je gebruik van onze afstandsbediening of van je eigen tv? Als je gebruik maakt van onze app, zou je dan de app een keer willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Zou je toevallig ook een foto willen maken van het scherm als je bij favoriete zenders komt? Dan krijg ik een iets beter beeld van de situatie en zo kan ik je beter helpen. Alvast bedankt voor de moeite! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen