De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?
Vriendelijke groet, Hugo
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?
Vriendelijke groet, Hugo
Fix staat erop!
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Fix staat erop!
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?
Vriendelijke groet,
Fix staat erop!
@Sven-TMT Enkele vragen:
Als modem zonder stroom komt dient de fix dan opnieuw geïnstalleerd te worden?- Als er een update/upgrade komt van de Firmware op de modem dient dan de fix op modem ook opnieuw te gebeuren?
- Is dit ook van toepassing op de Zyxel T50 modellen?
Hallo
Groeten,
Wendy
Hallo
Hoor het graag van je!
Groeten,
Wessel
Goedenavond.
Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?
Alvast dank!
Alain.
Bij mij (uiteraard) hetzelfde NPOapp probleem.
Meen je het nou, dat je dit voor iedere klant apart gaat fixen??
Is er niet ergens een opfriscursusje voor jullie techstaf om dit defintief te kunnen regelen? Wat een amateurisme!!
Het probleem is nog steeds niet opgelost en zo te zien ben ik niet de enige klant die hier last van heeft. Wij zijn op 9 februari overgestapt naar T-Mobile maar tot op heden gaat dit niet heel lekker. Het is erg vervelend dat ik de apps zoals NPO nog steeds niet kan gebruiken. Kan hier zsm een blijvende oplossing voor komen?
Alvast bedankt!
Nou mensen, prettige vakantie allemaal…
Hi Sven,
Hopelijk heb je een goede vakantie gehad! Genoeg te doen nu je weer terug bent als ik hierboven zo lees.
ik dacht zelf aan zwarte magie, bij mij ook een grijs scherm bij de NPO app sinds m’n overstap van Ziggo naar T-mobile eerder deze week. Gelukkig is het een bekend probleem. Zou je mij ook van de fix kunnen voorzien?
Veel dank!
Maikel
Goedenavond,
Bij ons ook een grijs scherm bij de npo app, zou je ons ook kunnen voorzien van de fix.
Groetjes irma
Hi all,
Hallo,
Wij hebben ook dezelfde problemen. Overgestapt van KPN Glasvezel naar T-Mobile Glasvezel, en sinds de overstap werkt de NPO App niet meer. Exact dezelfde situatie als in de rest van dit topic is beschreven. Fijn als het in elk geval tijdelijk gefixt kan worden, maar zou fijn zijn als er ook een permanente oplossing komt. Geen TV-ontvanger in huis, NPO-start is de enige manier om live TV te kijken...
TV: Samsung QE55Q80TATXXH
Alvast bedankt!
Groet,
Sieuwe
Hi
Hi
- Als modem zonder stroom komt dient de fix dan opnieuw geïnstalleerd te worden?
Nee deze fix definitief en blijft werken bij een reboot/factory reset.
- Als er een update/upgrade komt van de Firmware op de modem dient dan de fix op modem ook opnieuw te gebeuren?
Nee deze fix definitief en blijft werken bij een firmware upgrade
- Is dit ook van toepassing op de Zyxel T50 modellen?
Nee, Alleen voor de T54, T50 hebben dit specifieke probleem niet.
En het werkt weer
Bedankt voor de snelle actie, topservice!
Hi
Hi
Hai
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.
Hi
Hi
Hai
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.
Fix staat erop!
Hi
Hi
Hai
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.
Fix staat erop!
Hij doet het, thanks!
Hi All,
De fix is bij alle bestaande T54 klanten uitgerold. Alle nieuwe klanten krijgen de fix automatisch geinstalleerd in de op volgende nacht(en) nadat het modem is geinstalleed. Het is dus niet meer nodig om te vragen voor de fix.
Top gedaan Sven, ontzettend bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.