De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Hallo,
Ik heb thuis precies hetzelfde probleem met een Samsung TV, de NPO app en T-Mobile thuis.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Is of komt er eventueel een handleiding beschikbaar zo dat we dit zelf kunnen oplossen?
Ik heb de fix toegepast :)
Hi t-mobile,
Ik heb ook hetzelfde probleem met de NPO app. Zouden jullie dit voor mij ook willen oplossen? Alvast bedankt!
Groet, Kees
Hi t-mobile,
Ik heb ook hetzelfde probleem met de NPO app. Zouden jullie dit voor mij ook willen oplossen? Alvast bedankt!
Groet, Kees
Overigens werkt ook de Internet app op mn TV sinds mn overstap van KPN naar T-Mobile veel minder goed. Hij loopt vast op sites waar ik een filmpje af wil spelen of een livestream wil bekijken. Beeld blijft dan laden. Dit was voor de overstap niet het geval.
Hoi
Goedenavond T mobile,
Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.
Gr. Rob
Goedenavond T mobile,
Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.
Gr. Rob
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Hoi
Ha Jason, dank voor de snelle reactie, ik heb een T54 modem!
Dank Jason voor je reactie.
De locatie is Nederland, Friesland, Leeuwarden, en staat op naam van T-Mobile Thuis. Wat een boeiend inzicht geeft jouw advies. De app werkt goed op mobile en tablet. Heb ook de Smart TV via 'draadloos’ verbinden geprobeerd toen verscheen NOSstart heel kort om dan weer in een grijs scherm over te gaan.
Werkt de app wel bij andere gebruikers met een Zyxel T54 modem en alleen UTP aansluiting naar de TV?
het werkt bij mij ook niet en ik wordt werkelijk doodziek van tmobile een helpdesk waar een stue slome zitten die nikls kunnen of weten. ik ben 2 weken klant en alles gaat mis pfff
Goedenavond T mobile,
Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.
Gr. Rob
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.
waarom voeren jullie die fix niet standaard door bij iedereen?
Hoi
hoi ik heb ook internet van jullie en bij werkt de npo app ook niet zou je deze ook bij mij kunnen aanpassen.
bvd
Als Je je klantnummer in je profiel zet (degene die er nu in staat klopt helaas niet) kan ik de fix bij je doorvoeren.
is verandert had het verkeerde er in staan nu aangepast
Wat je hebt ingevuld is helaas geen klantnummer. Klantnummer bestaat op 3 letters en 5 cijfers.
Fix staat erop!
Wat je hebt ingevuld is helaas geen klantnummer. Klantnummer bestaat op 3 letters en 5 cijfers.
Fix staat erop!
Top! Het werkt. Kan je ook je eerste lijns servicedesk informeren? Ik heb gisterochtend een half uur als brugman lopen praten tegen iemand daar. Ondanks dat de app op de Samsung tv eerder bij KPN wel werkte en nu met thetering op mijn mobiel ook nog steeds, bleef die gast maar volhouden dat het geen T-Mobile probleem was, maar een NPO probleem. Zonde van onze wederzijds tijd.
<edit> Wat is de fix nou trouwens ‘ter leering ende vermaeck'? Is dat een bepaalde poort die open moest worden gezet oid?
Goedendag. Graag ook de NPO fix toepassen op onze router. Zelfde problemen als hierboven beschreven (Samsung TV, NPO app werkt niet meer na overgang naar Tmobile)
En het werkt weer, dankjewel!!
Goedendag. Graag ook de NPO fix toepassen op onze router. Zelfde problemen als hierboven beschreven (Samsung TV, NPO app werkt niet meer na overgang naar Tmobile)
Fix staat erop!
Super dankjewel!!
Fix staat erop
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.