De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Hi
Ik heb de fix bij jullie doorgevoerd.
Top npo werkt weer een bedankt voor de snelle service!!
Ik verwacht dat ik nu een nieuw modem ga krijgen, waar jullie dan weer de fix op zullen moeten doorvoeren, maar dan belanden we wellicht in exact dezelfde situatie…
Grt,
Frank
Hi
Ik zie dat je EasyMesh hebt uit staan in het modem. Deze moet aanstaan wil het Wifi punt draadloos verbinding maken met het modem.
Als je wilt kan ik het weer voor je aanzetten. 2.4Ghz en 5Ghz worden dan ook weer samengevoegd tot 1 naam.
Hi Sven-TMT,
zou je voor mij ook de fix kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt!
Nut
Is het onvermijdelijk dat het 2.4 Ghz SSID en 5 Ghz SSID worden samengevoegd? Wat betekent dit voor de passwords? Ik moet dan weer even alle geconnecte apparaten af…
Hoi
Dank alvast!
Hoi
Wel een beetje verwarrende naam dan..
Hi
Ik heb het even nagekeken voor je. Easymesh staat weer aan.
Dat je 2.4G erachter zit staan is omdat de naam van de 2.4 wordt afgenomen voor de 5ghz als Easymesh aanstaat. Het is alleen de naam Deze kan je natuurlijk zelf aanpassen in My T-Mobile Thuis.
Hi Sven-TMT,
zou je voor mij ook de fix kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt!
Nut
Hi
Ik heb de fix voor je uitgevoerd!
Fijn weekend!
Het ligt dus blijkbaar ergens anders aan. Enig idee?
Beste Sven, zelfde probleem als velen hiervoor: npo plus app werkt niet sinds ik glasvezelverbinding heb. Kun je de fix bij mij ook doorvoeren?
Beste Sven, zelfde probleem als velen hiervoor: npo plus app werkt niet sinds ik glasvezelverbinding heb. Kun je de fix bij mij ook doorvoeren?
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Done!
Done!
Fix is toegepast.
Hey T-mobile,
Bij ons werkt het dus ook niet, kan de fix toegepast worden svp?
Alvast bedankt,
Jesse
Hoi
Hey T-mobile,
Bij ons werkt het dus ook niet, kan de fix toegepast worden svp?
Alvast bedankt,
Jesse
Done, fix staat erop
hoi ik heb ook internet van jullie en bij werkt de npo app ook niet zou je deze ook bij mij kunnen aanpassen.
bvd
hoi ik heb ook internet van jullie en bij werkt de npo app ook niet zou je deze ook bij mij kunnen aanpassen.
bvd
ook iptv werkt niet meer
bvd
Als Je je klantnummer in je profiel zet (degene die er nu in staat klopt helaas niet) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Hallo,
Ik heb thuis precies hetzelfde probleem met een Samsung TV, de NPO app en T-Mobile thuis.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Is of komt er eventueel een handleiding beschikbaar zo dat we dit zelf kunnen oplossen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.