De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Super, dank je wel!!
Ter info: het was enkel de NPO app die het niet deed. De andere streamingdiensten (Netflix, Videoland, Disney+,...) deden het wel al gewoon.
Nu doet de NPO app het dus ook weer! Helemaal fijn, zo voor het weekend!
Ik ben stiekem nog wel benieuwd naar de fix. Je gaf eerder aan dat dit het gevolg is van beveiligingsverbeteringen. Daar kan ik me wat bij voorstellen. De firmware upgrade hielp dus niet. Maar ik ben nog wel nieuwsgierig naar wat de oplossing dan precies inhoudt. Gewoon, uit interesse.
Nogmaals dank in ieder geval voor jullie snelle acties en reacties.
Heel fijn om te merken dat dit zo goed werkt.
grt,
Frank
grt,
Frank
Hi
Hi
Hi
Top Lisa,
goed geregeld alles doet het weer op tv
kan van alle apps weer gebruik maken
Helemaal top om te lezen
Hoi Lisa,
Heb je toevallig al wat gehoord van je collega? Ook bij ons moet de fix uitgevoerd worden.
J
Goedenavond Lisa,
Ik lees heel veel positieve berichten naar aanleiding van de aangekaarte problemen met de npo app. Ook ik ondervind hetzelfde probleem. Beeld blijft grijs bij het opstarten. Opnieuw installeren en geforceerd afsluiten werkt niet. Ik heb een Samsung QLED 55Q74T.
Hopelijk kun je ook iets voor mij betekenen. Bedankt alvast!
Hi
Hi
Dit probleem had ik eerder ook, na het veranderen van de dns op de router was het probleem opgelost.
Goedenavond Lisa,
Ik lees heel veel positieve berichten naar aanleiding van de aangekaarte problemen met de npo app. Ook ik ondervind hetzelfde probleem. Beeld blijft grijs bij het opstarten. Opnieuw installeren en geforceerd afsluiten werkt niet. Ik heb een Samsung QLED 55Q74T.
Hopelijk kun je ook iets voor mij betekenen. Bedankt alvast!
Bij mij hetzelfde probleem. NPO app en RTL XL app werken niet sinds ik ben overgestapt naar T-Mobile. Graag ook voor mij fixen
Bij mij hetzelfde probleem. NPO app en RTL XL app werken niet sinds ik ben overgestapt naar T-Mobile. Graag ook voor mij fixen
Ik heb ook een Samsung. Ik hoor het graag als het gefixt is!
Hoi Lisa,
Wij hebben sinds begin januari ook glasvezel van T-Mobile en ondervinden hetzelfde probleem met de NPOstart app. Wij zouden ook graag de firmware-update ontvangen.
Het gaat om een Samsung The Frame 2021 in combinatie met de Zyxel T-54.
Ik hoor graag of jullie mij ook kunnen helpen.
Daar word ik heel blij van
Hi
Hi
Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden.
Hallo Lisa
Ik heb ook sinds enkele maanden t-mobile glasvezel.
Krijg NPO start ook niet op tv.
Heb samsung QLEDtv QE49Q70R en Zyxel t-54 modem
Zou je voor mij ook de aanpassingen willen toepassen?
Hi
Hi
Bedankt. Snel geregeld
Het werkte gisteren zonder problemen! Dank. Fingers crossed voor vandaag.
dank voor jullie snelle (re)actie.
Daar word ik heel blij van
Hi
Hi
Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden.
De app werkt bij ons weer helemaal naar behoren, Super bedankt voor het helpen en fijn dat het zo snel is opgelost :)
Ook goed om te lezen dat de fix binnenkort voor iedereen wordt uitgerold.
Ik heb ook een samsung TV en onlangs overgestapt naar Tmobile. NPO app geeft grijs/zwart beeld en functioneert niet meer. Kunnen jullie het probleem oplossen??
Mijn dank is groot!
Met vriendelijke groet,
Marcel
Hi
Hallo T-mobile, gisteren ‘live’ gegaan met glasvezel en ik loop met mijn Samsung the Frame 2021 tegen hetzelfde probleem aan. Ik lees hierboven dat dit over een maand voor iedereen is opgelost - heel fijn - en ik zou het top vinden als het voor ons eerder opgelost zou kunnen worden….Alvast dank als dat kan..
Hi
Ik heb de fix bij jullie doorgevoerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.