Bij het kijken naar NPO2 loopt het beeld achter op het geluid. Het maakt niet uit waarop ik kijk het doet zich voor op tv, pc en telefoon. Het maakt ook niet uit of ik live kijk of naar een opname van NPO2.
Goedemorgen
Er is een incident aangemaakt om dit sync-probleem te onderzoeken. Alle voorbeelden zijn reeds verzameld en hoeven niet meer toegevoegd te worden aan het onderzoek. We zullen je tijdig informeren zodra het opgelost wordt. Bedankt voor je melding!
UPDATE: Bij een groot deel van de getroffen klanten is het probleem inmiddels verholpen, werkt het bij jou ook weer naar behoren?
Ja, bij mij is het probleem ook verholpen. Dank voor de genomen actie.
Ik heb zelfde probleem, ander zenders hebben het probleem niet.
Demi,
dat is niet zo moeilijk. Elke avond NPO2 Nieuwsuur.
NPO 1 en NPO 3 helemaal geen last mee
Hoi
Hier ook problemen met het gelijk lopen van geluid en beeld. Kijk op mijn telefoon (samsung s23 ultra). Probleem doet zich voor op alle zenders en programma's.
Inmiddels al een oplossing in zicht?
Beste,
sinds 3 weken is “mijn probleem” verholpen, wellicht dat er achter de schermen eea is aangepast. Ik kom met deze late reactie ivm vakantieperiode.
ron
Hoi
Hoi
Hoi
Hoi Ishana.
Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en is er een melding uitgezet bij de technische dienst. Ik wacht nu op actie van die zijde.
Ter info: probleem doet zich continu voor, op alle zenders. Gebruik de app op mijn telefoon, een Samsung S23 Ultra.
Met vriendelijke groet, Mark
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.