NPO1 werkt niet, alle andere zenders wel

  • 13 December 2021
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds gisteren krijg ik alleen bij NPO1 HD de storing “Error - Er heeft zich een fout voor gedaan...” en dus geen beeld. Alle andere zenders doen het prima. “Begin Gemist” werkt ook.

 

Dit probleem doet zich voor op alle drie TV boxen (Aria) die ik heb. Ik heb geprobeerd ze te resetten en de modem ook. Helaas nog steeds zwart beeld. Bij TV Anywhere werkt NPO1 wel.​​​

 

Iemand een idee waar de oorzaak van het probleem kan zitten?


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @mhg81,

Dank voor je bericht! Ik ga graag na hoe we NPO 1 tevoorschijn kunnen toveren. Superhandig dat je alvast de resets hebt gedaan. Nu heb ik direct aan de achterkant meegekeken maar lijk ik geen verbinding te kunnen krijgen met het modem. Mocht je gewoon gebruik maken van het Zyxel modem, wil je deze dan een fabrieksreset geven? Op deze manier hoop ik dat we in ieder geval deze verbinding kunnen herstellen. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

Wil je me laten weten wanneer je deze hebt uitgevoerd? Dan kunnen we kijken of een reprovisie van het modem het abonnement hersteld, en daarmee ook de zender. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: het ligt nu bij ons technisch onderzoeksorgaan en zal spoedig hersteld worden, sorry voor het ongemak! We updaten in dit topic:

Jouw topic wordt daarom nu gesloten.