NPO politiek en nieuws

  • 15 February 2022
  • 15 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
  • is een legendarische user
  • 1814 reacties

Ik lees dat de NPO deze zender vanaf 15 februari in HD aanbiedt 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-waardeert-npo-politiek-en-nieuws-naar-hd-op/

Betekent dit dat T-Mobile deze zender dan ook z.s.m. in HD gaat aanbieden.


This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@BeMu  We gaan het vanzelf zien(merken)  Zelf kijk ik nooit naar de NPO 😅

Ik dacht te lezen dat jij niet bij TM zat of heb ik het mis?

 

Reputatie 7
Badge +1

@CrisTien Ja hoor al sinds 29 januari 2014, ben nog een van de klanten welke zijn meegekomen uit de Vodafone tijd, dit betreft alleen het thuis gedeelte mobiel heb ik nooit gehad van een van de traditionele providers.

 

Reputatie 7
Badge +4

Zal tijd worden lijkt net een Gameboy op me 4k tv

Reputatie 7
Badge +14

Aha Oke dus dan begreep ik het verkeerd. Sorry daarvoor! @BeMu  ik denk dat TM het vanzelf zal melden als ze weer een stap nemen. Ik heb ook een 4K TV maar geef er niet zo veel om!

Reputatie 7
Badge +14

Bemu zit op het oude TV platform wat op het punt staat uitgefaseerd te worden. Ik vermoed niet dat ze nog upgrades daarop gaan uitvoeren.

Reputatie 7
Badge +1

@eric Puur gevoelsmatig denk dat het punt waarop het oude TV platform nog wel eens veel later in de toekomst kan zijn dan we denken, mede omdat T-Mobile het nieuwe platform nog niet volledig onder de knie heeft, en daarbij kan ik me herinneren dat er ergens in een topic over dit onderwerp een aantal moderators iets hebben beloofd over het op eten van “iets” als het langer zou duren dan een bepaalde periode die al lang achter ons ligt.

Dit is het topic waarin diverse moderators beloven sokken of andere kledingstukken te consumeren 

Reputatie 7
Badge +4

Op het oude platform - zolang dat dit nog in de lucht is - enkel als er geen ander signaal meer beschikbaar is. Anders voorzie ik daar geen upgrades meer van kanalen. Enkel op het nieuwe platform, maar wanneer??? Het wordt wel weer tijd dat ze gaan upgraden.

Edit: Geldt trouwens ook voor kanalen als Euronews, die recent bij ZIGGO zijn geupgrade. Heb hierover een vraag gesteld aan webcare, maar helaas geen antwoord gehad. Tenminste geen duidelijkheid. Helaas.

Reputatie 7
Badge +6

Ik zie dat TM vandaag de knop heeft omgezet, althans op het nieuwe platform op glasvezel en het oude platform op ODF. @BeMu Geldt dat ook voor jou op het oude platform op WBA?

Reputatie 7
Badge +4

Dat zou jij toch zo moeten kunnen checken @TMTV :wink:

Reputatie 7
Badge +1

@TMTV Net even gekeken maar als ik het zo bekijk is het op WBA nog niet overgezet naar HD, kan het zijn dat T-Mobile hier bij afhankelijk is van KPN?

Reputatie 7
Badge +6

Dat zou jij toch zo moeten kunnen checken @TMTV :wink:

Oja, da's waar ook.

WBA
ODF

@BeMu Je hebt gelijk, op WBA is het nog geen HD. TM gebruikt inderdaad de streams van KPN, maar ze hebben ook de mogelijkheid om eigen streams te gebruiken. Misschien dat dat iets meer voeten in de aarde heeft. Als het zover is, zullen ze het hier vast wel laten weten.

Reputatie 7
Badge +1

@TMTV Had voor de aardigheid ook even een paar zenderoverzichten bekeken o.a. KPN en Ziggo enz. maar bij beiden in de lijst niet in HD, nou worden die overzichten in het algemeen zeer slecht geactualiseerd dus kan bij zowel KPN als Ziggo wel in HD zijn.

Reputatie 6
Badge

@TMTV Had voor de aardigheid ook even een paar zenderoverzichten bekeken o.a. KPN en Ziggo enz. maar bij beiden in de lijst niet in HD, nou worden die overzichten in het algemeen zeer slecht geactualiseerd dus kan bij zowel KPN als Ziggo wel in HD zijn.

Bij KPN is het via streaming wel in HD te ontvangen in ieder geval; … en inderdaad op het oude platform bij T-Mobile/ODF is het ook in HD aan het beeld te zien. Nu NPO1 Extra nog :smirk: ...

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, T-Mobile biedt NPO Politiek & Nieuws nog niet in HD aan. Wanneer en of dat wel gaat gebeuren, is nog niet te zeggen. 

@TAVL “Edit: Geldt trouwens ook voor kanalen als Euronews, die recent bij ZIGGO zijn geupgrade. Heb hierover een vraag gesteld aan webcare, maar helaas geen antwoord gehad. Tenminste geen duidelijkheid. Helaas.” → Ik kan me heugen dat je dit nagevraagd hebt destijds, maar zolang het zenderoverzicht geen HD aangeeft, kun je er voor 99 procent van uitgaan dat het nog niet in HD geleverd wordt. In tegenstelling tot wat hierboven over andere partijen genoemd wordt, wordt onze zenderlijst wel continu geactualiseerd. 

Indien het wel aangeboden wordt, zijn jullie de eersten die het van ons horen! 😊

Reputatie 6
Badge

Op het oude platform - zolang dat dit nog in de lucht is - enkel als er geen ander signaal meer beschikbaar is. Anders voorzie ik daar geen upgrades meer van kanalen. Enkel op het nieuwe platform, maar wanneer??? Het wordt wel weer tijd dat ze gaan upgraden.

Edit: Geldt trouwens ook voor kanalen als Euronews, die recent bij ZIGGO zijn geupgrade. Heb hierover een vraag gesteld aan webcare, maar helaas geen antwoord gehad. Tenminste geen duidelijkheid. Helaas.

Euronews inmiddels ook in HD op het oude ODF platform :sunglasses: