Ik lees dat de NPO deze zender vanaf 15 februari in HD aanbiedt
https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-waardeert-npo-politiek-en-nieuws-naar-hd-op/
Betekent dit dat T-Mobile deze zender dan ook z.s.m. in HD gaat aanbieden.
Ik lees dat de NPO deze zender vanaf 15 februari in HD aanbiedt
https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-waardeert-npo-politiek-en-nieuws-naar-hd-op/
Betekent dit dat T-Mobile deze zender dan ook z.s.m. in HD gaat aanbieden.
Ik dacht te lezen dat jij niet bij TM zat of heb ik het mis?
Zal tijd worden lijkt net een Gameboy op me 4k tv
Aha Oke dus dan begreep ik het verkeerd. Sorry daarvoor!
Bemu zit op het oude TV platform wat op het punt staat uitgefaseerd te worden. Ik vermoed niet dat ze nog upgrades daarop gaan uitvoeren.
Dit is het topic waarin diverse moderators beloven sokken of andere kledingstukken te consumeren
Op het oude platform - zolang dat dit nog in de lucht is - enkel als er geen ander signaal meer beschikbaar is. Anders voorzie ik daar geen upgrades meer van kanalen. Enkel op het nieuwe platform, maar wanneer??? Het wordt wel weer tijd dat ze gaan upgraden.
Edit: Geldt trouwens ook voor kanalen als Euronews, die recent bij ZIGGO zijn geupgrade. Heb hierover een vraag gesteld aan webcare, maar helaas geen antwoord gehad. Tenminste geen duidelijkheid. Helaas.
Ik zie dat TM vandaag de knop heeft omgezet, althans op het nieuwe platform op glasvezel en het oude platform op ODF.
Dat zou jij toch zo moeten kunnen checken
Dat zou jij toch zo moeten kunnen checken
Oja, da's waar ook.
Bij KPN is het via streaming wel in HD te ontvangen in ieder geval; … en inderdaad op het oude platform bij T-Mobile/ODF is het ook in HD aan het beeld te zien. Nu NPO1 Extra nog ...
Goedemorgen all, T-Mobile biedt NPO Politiek & Nieuws nog niet in HD aan. Wanneer en of dat wel gaat gebeuren, is nog niet te zeggen.
Indien het wel aangeboden wordt, zijn jullie de eersten die het van ons horen!
Op het oude platform - zolang dat dit nog in de lucht is - enkel als er geen ander signaal meer beschikbaar is. Anders voorzie ik daar geen upgrades meer van kanalen. Enkel op het nieuwe platform, maar wanneer??? Het wordt wel weer tijd dat ze gaan upgraden.
Edit: Geldt trouwens ook voor kanalen als Euronews, die recent bij ZIGGO zijn geupgrade. Heb hierover een vraag gesteld aan webcare, maar helaas geen antwoord gehad. Tenminste geen duidelijkheid. Helaas.
Euronews inmiddels ook in HD op het oude ODF platform
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.