Goedemiddag, onlangs overgestapt vanuit KPN naar T-Mobile en ik ben positief verrast. T-Mobile TV App via Android werkt prima, lekker snel zappen en over het algemeen is de beeldkwaliteit ook beter dan ik verwacht had. Voetbal vind ik het op het randje, kan net, maar de bitrate/kwaliteit zou zeker voor een betaalpakket als ESPN eigenlijk wel wat hoger moeten zijn. Hopelijk zijn jullie dit aan het overwegen?
Ik zag dat een ander topic over de Nokia streaming box 8000 helaas gesloten was, dus bij deze een nieuwe. Wanneer wordt er een gids knop actief gemaakt op de Nokia afstandbediening? Of is die er inmiddels al? Ik vind dat een groot gemis. Uiteraard kun je de gids openen via het menu, maar dat is te omslachtig, dat moet veel simpeler kunnen.
En dan nog een vraag waar een andere forum gebruiker ook al naar had gevraagd. Wanneer verhogen jullie de limiet van 4 naar 6 actieve TV’s? Met meerdere kids/ruimtes en daar eigen TV’s is dit wel erg snel bereikt. Vanuit KPN was dit geen enkele probleem, hoop dat jullie deze kleine verhoging ook kunnen doorvoeren?
Zou over deze twee punten graag een update krijgen, bedankt alvast!