Skip to main content

Omdat er abusieflijk ‘beantwoord’ bij mijn recente vraag over hetzelfde onderwerp staat, hierbij nogmaals de vraag:

 

 

sinds de update van ongeveer twee weken terug moet ik om TV Anywhere te starten iedere keer opnieuw inloggen op mijn iPad.

ik moet dan het gewenste account kiezen en pincode invoeren. Voorheen was dat niet en kon ik gewoon de app opstarten en tv kijken.

waarom is dit veranderd?

 

 

Beste @hapipiko  Je kan in je Eerdere onderwerp aangeven dat het nog steeds niet lukt.

Het heeft geen zin om opnieuw hetzelfde onderwerp te posten. 
Fijne avond.

 


Beste Cris,

bedankt voor je snelle en constructieve reactie.

bij mijn eerste vraag kreeg ik een reactie van een moderator, maar die reageerde vervolgens niet meer.

ik heb aangegeven dat het nog steeds niet is opgelost, en omdat er boven het eerste topic stond Beantwoord begrijp ik dat daar niemand meer reageert omdat men denk dat het is opgelost.

 


Hi @hapipiko, goed dat je aangeeft dat jouw probleem nog niet verholpen is! Ik ga je gelijk verder helpen in jouw eerdere topic en ga dit topic sluiten. Zo houden we de communicatie op één en dezelfde plek en word jij het snelste geholpen. Ik spreek je daar verder! 😊