Beantwoord

nog steeds alleen maar alleen maar nederland 1 en 3

  • 27 August 2020
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 2

Hoe lang gaat deze onzin nog duren. Sinds gisteravond kan ik alleen maar de saaiste tv kijken die er is.namelijk Nederland 1 en 3. En kan ik ook mijn opgenomen programma’s niet bekijken. Omdat die niet afspelen.alleen maar zwart beeld. Het opnieuw opstarten van modem en Entone kastje werkt niet.

ik probeerde te bellen om te vragen om mijn opname kastje te resetten maar kreeg niet eens de kans om mijn vraag te stellen. Zeer onbeschoft om iemand niet uit te laten praten.

 

wie kan ik bellen og mij antwoord geven op mijn vraag.

was altijd tevreden over jullie service maar nu ff niet

icon

Beste antwoord door soepkip67 27 August 2020, 15:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@moonjte ,

Dit is inmiddels het derde topic dat je met hetzelfde probleem opent. In de andere topics zijn er al twee antwoorden gegeven. Het is beter als je dit beperkt tot 1 topic. Zo is het voor iedereen duidelijk en ook voor de moderatoren.

Je kan ook even op  de volgende link klikken voor eventuele storingen:Is er een storing

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @moonjte, welkom op de Community!

Zoals in je eerste topic aangegeven, kregen we inderdaad signalen binnen dat enkele T-Mobile TV gebruikers alleen NPO 1,2 en 3 ontvingen. Haal je TV Box 20 seconden van de stroom, na een herstart zou het probleem hiermee opgelost moeten zijn.

Wat @soepkip67 aangeeft, klopt helemaal. We werken op deze Community volgens de huisregels en daarin wordt aangegeven dat het niet de bedoeling is om meerdere topics te starten met hetzelfde concept/dezelfde vraagstelling. Hiermee houden we de boel overzichtelijk en zorgen we ervoor dat je nóg sneller geholpen wordt! 😎

Dit topic ga ik nu sluiten.