Goedenavond,
Vandaag heb ik een extra tv-box getracht te activeren. Tijdens de setup bleef de entone hangen op het entone-logo en later op een roze t-mobile scherm.
Het uitschakelen van de tv box lukt net. Het blauwe lampje bleef branden.
Daarom maar de stroom eraf en opnieuw proberen. Links onderin verscheen de actuele status. Vluchtig zag ik no ntp server langs komen en blijft het hangen op server connection completed. Verder als dit kom ik niet.
Wat gaat hier niet goed, en hoe kan ik dit oplossen?
alvast bedankt voor de support.
Bladzijde 1 / 1
Ik neem aan dat je het activeren geprobeerd hebt op de plaats waar de extra box moet komen. Misschien kan je eens proberen om je eerste box even los te halen en de extra box daar aan te sluiten. Dan kan je in ieder geval zien of het aan de box of aan de bekabeling ligt.
Dat is een goede tip van @Eric_E_T, vaak ligt het inderdaad aan de bekabeling. Daarnaast hebben wij een handig stappenplan opgesteld om de meest voorkomende problemen te verhelpen. Laat je ons weten of het gelukt is?
Heb je een foutmelding in beeld? Bijvoorbeeld die van "No NTP Server" of "Server Connection Complete"? Controleer dan of de internetkabel bij het modem in poort 3 of 4 zit. Voor verdere uitleg, kijk dan op deze pagina: Een foutmelding op TV?
Heb je een foutmelding in beeld? Bijvoorbeeld die van "No NTP Server" of "Server Connection Complete"? Controleer dan of de internetkabel bij het modem in poort 3 of 4 zit. Voor verdere uitleg, kijk dan op deze pagina: Een foutmelding op TV?
goedendag, gister ben ik begonnen met mijn nieuwe aansluiting, het aansluiten van de modem was geen probleem, echter het probleem zijn de 2 ENTONE tv boxen die beide een foutmelding geven : No NTP Server found en vervolgens op het ENTONE logo blijven staan met onder in het scherm : Server Connection Complete APP:2.9.3.1-etv-vma--glop de modem is een ZYXEL T-50 na het lezen van het forum heb ik reeds de modem en tv box uitgehad en eerst de modem op laten starten daarna de stb en na medling dat er geen ethernet verbinding was de ethernet kabel bevestigd helaas met dezelfde uitkomst. met WIFI en Internet geen problemen alleen met de STB.
Ik heb zowel de meegeleverde kabels als mijn eigen kabels getest met beide hetzelfde resultaat.
Ik heb zowel de meegeleverde kabels als mijn eigen kabels getest met beide hetzelfde resultaat.
Hi @RHoutman ,
Op dit moment speelt er een issue met de TV Box met opnamefunctie en een foutmelding. In dit topic lees je wanneer het issue met de TV Box met opnamefunctie is verholpen: foutmelding op TV Box.
Excuus voor het ongemak! We werken hard aan een snelle oplossing!
Op dit moment speelt er een issue met de TV Box met opnamefunctie en een foutmelding. In dit topic lees je wanneer het issue met de TV Box met opnamefunctie is verholpen: foutmelding op TV Box.
Excuus voor het ongemak! We werken hard aan een snelle oplossing!
Hoi @RHoutman ,
Ik heb voor jou gecontroleerd en ik zie dat jij op de lijst staat voor vervanging. Houd dus je inbox én de brievenbus in de gaten!
Iedereen die nu een TV Box met opnamefunctie bestelt, ontvangt uiteraard ook een correct apparaat!
Ik heb voor jou gecontroleerd en ik zie dat jij op de lijst staat voor vervanging. Houd dus je inbox én de brievenbus in de gaten!
Update 8 oktober
We gaan alle TV Boxen die niet kunnen aanmelden, vervangen. Hierover heb je een e-mail ontvangen of die zal deze week binnenkomen. Sommige klanten hebben inmiddels de vervangende TV Box. We verwachten dat iedereen in de komende twee weken een exemplaar heeft ontvangen. Je kunt het defecte exemplaar terugsturen in de doos waarin je het vervangende exemplaar ontving. Lees hier hoe het retourproces precies werkt: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?Iedereen die nu een TV Box met opnamefunctie bestelt, ontvangt uiteraard ook een correct apparaat!
Hoi @Sander
ik heb inmiddels 1 vervangende tv box binnengekregen maar wacht nog op een tweede.
bedankt voor de terugkoppeling.
ik heb inmiddels 1 vervangende tv box binnengekregen maar wacht nog op een tweede.
bedankt voor de terugkoppeling.
Update 11 oktober
Goed nieuws! Het is toch gelukt om de TV Boxen op afstand te herstellen! Je kunt dus nu direct jouw TV Box gebruiken na een korte stroomonderbreking. Je kunt dus direct weer gebruikmaken van de TV Box met opnamefunctie! Je zult geen vervangend exemplaar meer ontvangen. Heb je er al eentje ontvangen? Dan mag je kiezen welke je terugstuurt.Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.