Skip to main content

Wanneer komt er een nieuwe zender bij andere providers komen wel met een nieuwe zender.

Het is lang geleden dat T-Mobile een nieuwe zender toe voegt.

@burekap Dat is een hele goede vraag! We kunnen zeker bij de leveranciers kijken of we een zender kunnen toevoegen aan ons zenderpakket. Dit kunnen we doen als hier veel vraag naar is. Welke zender mis je precies nog in ons zenderpakket of zou je heel graag willen zien? Dan ga ik kijken of ik een balletje hiervoor op kan gooien bij ons tv-team! 😁


Graag een goeie Crime zender en een goeie natuur zender.


Dit zal ik meteen meenemen @burekap. Ik wens je een mooi zonnig weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana


Graag een goeie Crime zender en een goeie natuur zender.

Crime zender helemaal voor maar we hebben al ID is dat dan geen Crime zender?


Voor een natuurzender kan men denken aan Love Nature, maar vergelijkbare zenders heeft T-Mobile al in de vorm van NGC Wild, en Animal Planet.

Ziggo heeft b.v. Dreamworks en Curiosity en KPN Njam welke TM niet heeft, eigenlijk komt het allemaal op het zelfde neer.

Vergeet niet dat providers slechts een zeer klein aantal zenders doorgeven, of beter gezegd mogen doorgeven, zeker vergeleken met satelliet ontvangst, daar is men minder gehouden aan rechten.


Dat klop CBS crime is een goeie maar RTL Crime is al het zelfde en BBC first ook


Op de keeper beschouwd zijn alle crime series  het zelfde elke crime serie of detective is gebaseerd op een simpel gegeven:

Iemand doet iets wat niet mag b.v. moord of verkrachting wat dan ook, dan komt er een of ander zonderling figuur, welke het gaat uitzoeken en aan het eind is er een dader (verdachte) in de VS word die dan doodgeschoten, en in Europa mag die een aantal jaren logeren.


Reageer